• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Meer bekend over een nieuwe HD decoder

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bullet NL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Bullet NL

Hallo allemaal,

Na wat speurwerk op het grote internet heb ik gelezen dat Ziggo aan het testen is met een nieuw soort HD decoder.

Nu ben ik mij zelf aan het orienteren na een dergelijke decoder, echter heb ik op dit moment alleen keus uit 2 modellen (kleuren) van Samsung.

Mijn vraag is dus; weten jullie wanneer Ziggo met deze nieuwe decoder komt? en als toevoeging op deze vraag.... Zijn er uberhaupt andere HD decoders die op het netwerk van Ziggo (in mijn geval nu nog @Home) werken?

Alvast bedankt!


Gr. Kogel
 
Ik wil ook een HD decoder... En na al die problemen die mensen met de samsung hebben gehad :shock:, wacht ik wel wat langer op een nieuw model.

Hoop dat de kinderziektes daarin meevallen. :?
 
Snap dat eigenlijk ook niet waarom er niet meer HD decoders voor de kabel (buiten UPC) op de markt zijn ? Zeker met het EK en de Olympische spelen in het vooruitzicht. Zou ook best een HD-decoder willen hebben maar ik wil niet die van Samsung hebben want die schijnt teveel bugs te hebben, of zijn deze inmiddels al opgelost ?
 
...maar ik wil niet die van Samsung hebben want die schijnt teveel bugs te hebben, of zijn deze inmiddels al opgelost ?

Ik heb al meer dan een jaar de HD-decoder van Samsung, de 360 (wel de A-revisie). Het ding draait de hele tijd al zonder ook maar één probleem. Prachtig beeld, zeker op de HD-zenders. De upscaler van deze decoder vindt ik ook veel beter dan menig andere SD-decoder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan