R
robbiesan
In de flyer van de Mediamarkt van deze week staat dat je een startpakket van Ziggo voor digitale tv kunt aanschaffen voor 39,95 ( smartcard + ontvanger, in mijn geval een humax, niet verkeerd
) en dat je dan de aanschafprijs terug kunt krijgen van Ziggo als je een abonnement neemt op Z2 tv ( het vroegere tv digitaal totaal van @home) , dus dan zou je in totaal 0 euro betalen.
Bij Ziggo weten ze helemaal niets van deze actie af, en toen ik ook nog eens navraag deed bij de Mediamarkt blijkt dat deze actie ten onrechte door MM is geclaimd, dus dat ze dit aanbod helemaal niet hadden mogen doen van Ziggo. Het enigzins slappe excuus van MM is dat ze zich nu maar gaan beroepen op de clausule in de flyer "dat schrijf en zetfouten voorbehouden zijn", dus helaas kunnen de kopers van het startpakket die afgegaan zijn op de info van de MM dat ze in bepaalde gevallen 0 euro hoefden te betalen, niet op coulance rekenen.
Wat wel altijd nog geldt is dat de eerste 2 maanden van het Z2 pakket gratis zijn. ( staat ook op de doos ). En wat mij verder ook wel bevalt is , althans zo vertelde mij de helpdesk van Ziggo, dat je het Z2 pakket nu ook per maand kunt opzeggen, ipv direct aan een jaarcontract vast te zitten. Das een goeie zaak lijkt me.
) en dat je dan de aanschafprijs terug kunt krijgen van Ziggo als je een abonnement neemt op Z2 tv ( het vroegere tv digitaal totaal van @home) , dus dan zou je in totaal 0 euro betalen.Bij Ziggo weten ze helemaal niets van deze actie af, en toen ik ook nog eens navraag deed bij de Mediamarkt blijkt dat deze actie ten onrechte door MM is geclaimd, dus dat ze dit aanbod helemaal niet hadden mogen doen van Ziggo. Het enigzins slappe excuus van MM is dat ze zich nu maar gaan beroepen op de clausule in de flyer "dat schrijf en zetfouten voorbehouden zijn", dus helaas kunnen de kopers van het startpakket die afgegaan zijn op de info van de MM dat ze in bepaalde gevallen 0 euro hoefden te betalen, niet op coulance rekenen.
Wat wel altijd nog geldt is dat de eerste 2 maanden van het Z2 pakket gratis zijn. ( staat ook op de doos ). En wat mij verder ook wel bevalt is , althans zo vertelde mij de helpdesk van Ziggo, dat je het Z2 pakket nu ook per maand kunt opzeggen, ipv direct aan een jaarcontract vast te zitten. Das een goeie zaak lijkt me.
Laatst bewerkt door een moderator: