• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mediamarkt actie flop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter robbiesan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

robbiesan

In de flyer van de Mediamarkt van deze week staat dat je een startpakket van Ziggo voor digitale tv kunt aanschaffen voor 39,95 ( smartcard + ontvanger, in mijn geval een humax, niet verkeerd :wink:) en dat je dan de aanschafprijs terug kunt krijgen van Ziggo als je een abonnement neemt op Z2 tv ( het vroegere tv digitaal totaal van @home) , dus dan zou je in totaal 0 euro betalen.

Bij Ziggo weten ze helemaal niets van deze actie af, en toen ik ook nog eens navraag deed bij de Mediamarkt blijkt dat deze actie ten onrechte door MM is geclaimd, dus dat ze dit aanbod helemaal niet hadden mogen doen van Ziggo. Het enigzins slappe excuus van MM is dat ze zich nu maar gaan beroepen op de clausule in de flyer "dat schrijf en zetfouten voorbehouden zijn", dus helaas kunnen de kopers van het startpakket die afgegaan zijn op de info van de MM dat ze in bepaalde gevallen 0 euro hoefden te betalen, niet op coulance rekenen.

Wat wel altijd nog geldt is dat de eerste 2 maanden van het Z2 pakket gratis zijn. ( staat ook op de doos ). En wat mij verder ook wel bevalt is , althans zo vertelde mij de helpdesk van Ziggo, dat je het Z2 pakket nu ook per maand kunt opzeggen, ipv direct aan een jaarcontract vast te zitten. Das een goeie zaak lijkt me.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vraag me af waarom je zowiezo nog bij de MM naar binnen loopt.....:roll:
 
Media Markt heeft 14 dagen omruil/retour garantie. Als je iets niet bevalt dan breng je het product terug. In nieuwstaat en originele verpakking uiteraard.
 
Vraag me af waarom je zowiezo nog bij de MM naar binnen loopt.....:roll:

Waarom niet? Ze hebben alles en zijn altijd open. Probeer dat maar eens bij de meeste andere electronicazaken. Maar goed, we worden wat off topic.
 
Is er nog iemand die deze flyer nog digitaal heeft. Graag zou ik deze willen ontvangen indien dit mogelijk is.

Alvast bedankt.
 
genoeg goede zaken

Er zijn genoeg gespecialiseerde zaken, MM bevalt mij ook niet.
Hier is alles tot in de puntjes verzorgd door Tummers. (sorry voor de reclame)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan