Ik heb al jaren een mediabox XL en op een gegeven moment kreeg ik last van blokjesbeeld, volgens de Ziggomedewerker had ze de ideale oplossing, de Nextbox, ik mocht hem uitproberen en als hij niet beviel kon ik hem retourneren. Het beeld van de Nextbox was minder dan van de XL Box (net of er een soort filter over het beeld zat waardoor het minder scherp was) en het geluid was een stuk zachter en minder van kwaliteit. Na telefonisch contact werd mij een XL Box aangeboden waar de nieuwe software al opzat en die kon ik ook nog uitproberen en dit heb ik gedaan, echter was dit een XL Box van de 1e generatie ipv de 2e generatie, dus ouder dan de box ik al had staan maar met de nieuwe software.......zelfde probleem als met de Nextbox, beeld was minder en geluid zachter/slechter.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een extra CI+Module naast mijn XL Box, dit kost mij € 2,00 extra in de maand maar het probleem is opgelost, het beeld is beter via de CI+module en de XL Box gebruik ik nu alleen nog maar om op te nemen, voor mij is dit de beste oplossing aangezien niet iedere verandering bij Ziggo een verbetering is! Ze hebben bij Ziggo wel hun best gedaan om me zo goed mogelijk te helpen maar de ene medewerker is net iets kundiger dan de andere.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een extra CI+Module naast mijn XL Box, dit kost mij € 2,00 extra in de maand maar het probleem is opgelost, het beeld is beter via de CI+module en de XL Box gebruik ik nu alleen nog maar om op te nemen, voor mij is dit de beste oplossing aangezien niet iedere verandering bij Ziggo een verbetering is! Ze hebben bij Ziggo wel hun best gedaan om me zo goed mogelijk te helpen maar de ene medewerker is net iets kundiger dan de andere.