M
marcelleunge
Hallo,
sinds vanochtend, valt onze mediabox steeds uit.
Je doet de tv aan, en de mediabox ook. We hebben dan gewoon beeld,
maar een paar minuten gaat de mediabox vanzelf uit, en begint hij steeds opnieuw
op te starten. We hebben de tv nu uit en de mediabox is steeds opnieuw aan het opstarten.
heeft iemand een idee wat dit kan zijn, of wat ik moet doen?
alvast bedankt,
marcel
sinds vanochtend, valt onze mediabox steeds uit.
Je doet de tv aan, en de mediabox ook. We hebben dan gewoon beeld,
maar een paar minuten gaat de mediabox vanzelf uit, en begint hij steeds opnieuw
op te starten. We hebben de tv nu uit en de mediabox is steeds opnieuw aan het opstarten.
heeft iemand een idee wat dit kan zijn, of wat ik moet doen?
alvast bedankt,
marcel