D
djstayla
Vrijdag mijn mediabox ontvangen, vertelde de HD dat ik geluk had dat ik als nieuwe klant de mediabox nog had ontvangen. Volgens hem zijn de mediaboxen uit voorraad en zullen in Januari pas weer geleverd worden..Ik ben benieuwd of dit klopt en als het zo is dan kunnen ze beter bij UPC iemand anders aannemen die wel kan tellen en bij kan bestellen.. 


