• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mediabox uit Voorraad

  • Onderwerp starter Onderwerp starter djstayla
  • Startdatum Startdatum
D

djstayla

Vrijdag mijn mediabox ontvangen, vertelde de HD dat ik geluk had dat ik als nieuwe klant de mediabox nog had ontvangen. Volgens hem zijn de mediaboxen uit voorraad en zullen in Januari pas weer geleverd worden..Ik ben benieuwd of dit klopt en als het zo is dan kunnen ze beter bij UPC iemand anders aannemen die wel kan tellen en bij kan bestellen.. ;D
 
djstayla zei:
Vrijdag mijn mediabox ontvangen, vertelde de HD dat ik geluk had dat ik als nieuwe klant de mediabox nog had ontvangen. Volgens hem zijn de mediaboxen uit voorraad en zullen in Januari pas weer geleverd worden..Ik ben benieuwd of dit klopt en als het zo is dan kunnen ze beter bij UPC iemand anders aannemen die wel kan tellen en bij kan bestellen.. ;D

Je kunt er wel 2 miljoen bestellen maar als thompson ze niet af heeft ;)
 
Vandaar dat ik nog niks heb ontvangen.
Ruim 2 weken geleden de DVD + brief ontvangen maar nog steeds geen BOX :(
 
Afgelopen vrijdag 02-12-2005 bestelt mij dan benieuwen hoe lang het gaat duren hd vertelde mij binnen 10 dagen.
Dus afwachten maar.
 
Terug
Bovenaan