R
Ror
Wie kan mij helpen
Elke avond slaat mijn Mediabox (Thomson) uit om z.g. nieuwe updates te doen. Dat gebeurt soms wel 3 tot 5 x per avond. Na eindeloos in de wacht te hebben gestaan eindelijk de UPC helpdesk aan de lijn gekregen en die adviseerde mij een handmatige update te doen. Dus de stroom eraf en de linker knop 30 seconden ingedrukt houden. Dit gedaan maar zonder resultaat. Het is erg irritant en denk erover om over te stappen naar digitenne van KPN.
Wie weet hoe dit te verhelpen.
Bij voorbaat hartelijk dank.
Henk

Elke avond slaat mijn Mediabox (Thomson) uit om z.g. nieuwe updates te doen. Dat gebeurt soms wel 3 tot 5 x per avond. Na eindeloos in de wacht te hebben gestaan eindelijk de UPC helpdesk aan de lijn gekregen en die adviseerde mij een handmatige update te doen. Dus de stroom eraf en de linker knop 30 seconden ingedrukt houden. Dit gedaan maar zonder resultaat. Het is erg irritant en denk erover om over te stappen naar digitenne van KPN.
Wie weet hoe dit te verhelpen.
Bij voorbaat hartelijk dank.
Henk