• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

mediabox SD/HD(pace 7111) en powersaving

  • Onderwerp starter Onderwerp starter gravityz
  • Startdatum Startdatum
G

gravityz

ik heb deze box al weer een maand en ontdekte het volgende.

als de verbruiksstand tijdens standby op hoog gezet wordt(klok blijft zichtbaar) dan werkt aan en uit goed
Als ik de stand echter op laag zette dan gind de box na een tijdje helemaal uit en kreeg ik hem niet meer aan.

ik gebruikte hiervoor echter een logitech remote.
ik heb nu dde originele remote geprobeerd en daarmee ging hij wel aan.
je moet hem echter met de aan/uit knop aanzetten en NIET met de upc knop.

voor degene die niet snappen waar ik het over heb.

normaal als het apparaat aan staat of op standby met de tijd zichtbaar
AAN=UPC knop
UIT=powerknop
De powerknop is geen powertoggleknop. herhaaldelijk indrukken resulteert dus niet in aan/uit/aan etc


nu als het apparaat op standby staat met de tijd niet zichtbaar(laag verbruik setting)
AAN=powerknop(UPC knop werkt niet)
UIT=powerknop

Nu komt het. het lijkt er dus op dat als het apparaat in slaapmode staat hij alleen reageert op de powerknop
dit is echter alleen maar eenmalig als hij uit slaapmode komt.druk je nu nogmaals de powerknop in dan gaat hij niet meer aan en moet je voortaan de UPC knop gebruiken.
lijkt op een programmeer foutje waarbij het apparaat in diepe slaap allleen nog op 1 button reageert(de powerbutton)

bij mij was dit vervelend omdat ik mijn logitech had ingeprogrammeerd als volgt
AAN=UPC knop
UIT=powerknop

ik heb hem nu geprogrammeerd als
AAN=powerknop
UIT=powerknop

dit werkt echter aleen als de mediabox in totale slaapmode staat(geen display)
is dit niet het geval dan krijg je hem niet aan
 
Dit is idd bekend probleem met die box en word als we upc moeten geloven binnekort opgelost.
Zie: https://ziggoforum.nl/topics/38020/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan