Mediabox schakelt automatisch (ongewenst) naar andere zender

L0rdj3

Forum Gebruiker
Berichten
18
Ik heb nog een oude mediabox (UPC) van Ziggo. Deze heb ik al sinds ik klant ben geworden bij Ziggo.
Helaas schakelt de Mediabox om de paar minuten naar een andere zender terwijl ik de afstandbediening niet eens vast heb.
Dus ik moet iedere keer maar weer terug schakelen naar de zender die ik zat te kijken. Erg irritant.

Ik heb de mediabox al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dat mocht helaas niet helpen.
Waar komt het door dat die dit doet en wat kan ik er aan doen?
Soms gaat ie ook ineens uit zonder dat ik wat doe.

Is mijn mediabox kapot?

Mvg,
Bob
 
Haal de batterijen eens uit je afstandsbediening en kijk dan of die nog steeds zo doet. Zo ja, tijd voor een nieuwe box. Zo nee, tijd voor een nieuwe afstandsbediening.
 
Haal de batterijen eens uit je afstandsbediening en kijk dan of die nog steeds zo doet. Zo ja, tijd voor een nieuwe box. Zo nee, tijd voor een nieuwe afstandsbediening.
Met de batterijen uit de afstandsbediening doet ie precies hetzelfde.

Ik had begrepen dat een CI+ module geen optie is in oud upc gebied. Dus dan wordt het een nieuw kastje?

Ik neem aan dat ik ook bij een ziggo service punt terecht kan hiermee?
 
Staat er geen lolbroek in de straat met een afstandsbediening op je huiskamer te mikken ? Zal de eerste keer niet zijn dat een stel kwajongens een andere zender voor je kiest ! Veel succes en hopelijk kom je er uit.
 
Staat er geen lolbroek in de straat met een afstandsbediening op je huiskamer te mikken ? Zal de eerste keer niet zijn dat een stel kwajongens een andere zender voor je kiest ! Veel succes en hopelijk kom je er uit.
Nee dat is hier fysiek onmogelijk. Ik woon op de 2e verdieping.
En er kan niemand voor mijn raam komen.
 
Ik neem aan dat ik ook bij een ziggo service punt terecht kan hiermee?
Geen idee of dat zomaar kan. Ik zou 'm aanmelden bij de servicedesk (1200 of 0900-1884).
Of even contact op nemen met @Webcare Ziggo hier op dit forum. Ze sturen je dan vast een vervanging.
Hier kun je zelf vrij weinig aan doen lijkt me.
 
Ik heb een bericht gestuurd naar webcare ziggo.
Nu wachten wat het me gaat brengen.
 
Inmiddels contact gehad via de chat in de ziggo app. (Na ongeveer 24 uur wachten).
Er wordt een nieuwe ontvanger opgestuurd.
Hopelijk is het probleem daarmee opgelost.
 
Vandaag nieuwe ontvanger binnen gekregen en aangesloten.
Probleem is meteen opgelost.
De oude decoder was bloedheet. Die had toch wel een probleempje denk ik.
 
Terug
Bovenaan