E
el_tieskos
Mijn probleem is dat ik mijn mediabox niet met de afstandsbediening uit de stand-by kan krijgen.
Het lijkt er ook op dat de de mediabox wel aan blijft staan, want ik voel de HD draaien, maar als ik hem dan in wil schakelen gebeurd er niks...rara?
Het lijkt er ook op dat de de mediabox wel aan blijft staan, want ik voel de HD draaien, maar als ik hem dan in wil schakelen gebeurd er niks...rara?

