• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

mediabox pace uitzetten?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter gurpo15
  • Startdatum Startdatum
G

gurpo15

hallo,

heb deze week digitale tv gekregen en de mediabox is een zwarte pace.

als je de tv uitzet, kan je dan het modem aan laten, of is het raadzaam
deze ook uit te zetten.
groetjes
Jan
 
Waarom zou je het modem uitzetten?
Dan werkt Internet + Bellen ook niet meer.
 
Denk dat ts de mediabox bedoeld, in dat geval, ja, zet maar uit,
scheelt weer wat dubbeltjes ;)
 
Franz zei:
Denk dat ts de mediabox bedoeld, in dat geval, ja, zet maar uit,
scheelt weer wat dubbeltjes ;)
Maar bij de Zwarte PACE zet je gewoon de energie zuinige stand aan :)
 
Dave670 zei:
Zet dan de Energie zuinige stand aan :)
Dat kan bij Menu --> Instellingen --> Energie verbruik

Of, gewoon op de ouderwetse manier, de stekker eruit;)
 
Terug
Bovenaan