G
gurpo15
hallo,
heb deze week digitale tv gekregen en de mediabox is een zwarte pace.
als je de tv uitzet, kan je dan het modem aan laten, of is het raadzaam
deze ook uit te zetten.
groetjes
Jan
heb deze week digitale tv gekregen en de mediabox is een zwarte pace.
als je de tv uitzet, kan je dan het modem aan laten, of is het raadzaam
deze ook uit te zetten.
groetjes
Jan

