• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

mediabox pace dc621ku

Berichten
4
Beste lezers, Al een paar jaar heb ik de pacedc621ku, deze is verbonden met de digi tv en een dvd recorder.
Alles heeft ( en eigenlijk nog wel) goed gewerkt. Maar als ik een opgenomen programma kijk en ik zet de mediabox uit dan gaat deze na +/- 10 minuten helemaal uit, dus geen rood lampje wat normaal brandt als de box uit staat. Echter de dvd recorder wordt ook onderbroken, maar gaat na een 20 seconden weer verder met afspelen.
Mijn vraag is nu hoe komt dit en wat kan ik er aan doen?

m.vr.gr.Paul.
 
Kijk eens onder menu - instellingen - diagnostiek welke firmware er op de mediabox draait?

Is dat een versie 3.xxxxxx of een verise 4.xxxxxx?
 
Martcom , versie 4xxx. Heb de box op nachtstand gezet en de tijd op 210 minuten .
m.vr.gr.Paul
 
Dan zit hem hem dus in de Eco-stand, daar moet je even mee spelen denk ik.

Heb hem zelf nog niet, dus kan je niet adviseren, misschien dat anderen die hem wel hebben je even advies willen geven.
 
Terug
Bovenaan