- Berichten
- 4
Beste lezers, Al een paar jaar heb ik de pacedc621ku, deze is verbonden met de digi tv en een dvd recorder.
Alles heeft ( en eigenlijk nog wel) goed gewerkt. Maar als ik een opgenomen programma kijk en ik zet de mediabox uit dan gaat deze na +/- 10 minuten helemaal uit, dus geen rood lampje wat normaal brandt als de box uit staat. Echter de dvd recorder wordt ook onderbroken, maar gaat na een 20 seconden weer verder met afspelen.
Mijn vraag is nu hoe komt dit en wat kan ik er aan doen?
m.vr.gr.Paul.
Alles heeft ( en eigenlijk nog wel) goed gewerkt. Maar als ik een opgenomen programma kijk en ik zet de mediabox uit dan gaat deze na +/- 10 minuten helemaal uit, dus geen rood lampje wat normaal brandt als de box uit staat. Echter de dvd recorder wordt ook onderbroken, maar gaat na een 20 seconden weer verder met afspelen.
Mijn vraag is nu hoe komt dit en wat kan ik er aan doen?
m.vr.gr.Paul.