• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mediabox overleden?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter denholt
  • Startdatum Startdatum
D

denholt

Gisteren heb ik nog TV gekeken. Daarna gaan slapen en vanochtend de mediabox weer aangezet. Geen beeld....controleer u bekabeling. Na dit 5 keer gedaan te hebben en de mediabox gereset te hebben terug naar fabrieksinstellingen. Code 114, EPE, ingetoetst en zenders geprobeerd te zoeken. Signaalsterkte is 75% gevuld, signaalkwaliteit is helemaal leeg. Nogmaals ik heb niets veranderd. Analoog, Telefoon en internet werkt gewoon.......Waar ligt dit aan?
 
Moet aan jou box liggen, want hij ziet geen Signaal kwaliteit
 
Signaalsterkte is wel erg hoog ten opzichte van normaal,
Heb je er een versterker tussen zitten toevallig?
 
plankie zei:
Signaalsterkte is wel erg hoog ten opzichte van normaal,
Heb je er een versterker tussen zitten toevallig?

Kandie niet beter een rolletje folie gaan aanschaffen ?! ::)
 
Signaalsterkte is echt 75%......Maar op dit moment heb ik daar niets aan..Snap er niets van. :'( Als je signaalsterkte goed is maar geen kwaliteit heeft.,...?
 
Typfoutje idd Johnny....Vanochtend maar weer eens de stroom van de box gehaald en....................Hij doet het weer. Na een aantal minuten echter weer zwart beeld wat zichzelf wel weer herstelde. Nu doet hij het dus weer, strak beeld. Ben benieuwd voor hoelang. Bedankt voor het meedenken.
 
Hier zelfde probleem zuid-holland, uitstekend beeld toen ik ging slapen en geen signaal toen ik wakker werd.
 
sentinelathome zei:
Hier zelfde probleem zuid-holland, uitstekend beeld toen ik ging slapen en geen signaal toen ik wakker werd.
Hier stotterd de box op sommige zenders.
 
Denk dat ik hetzelfde probleem heb. zit gewoon tv te kijken en wil van kanaal veranderen, krijg ik in een keer signaalverlies voor mijn kiezen. Antene aansluiting eruit en erin en hij doet het weer. Even zappen en ja hoor, weer signaalverlies in beeld. Stekker eruit gehaald en hij doet het weer even, maar ga weer zappen en je raad het al, signaalverlies. Heb niets aan mijn kabels of wat dan ook veranderd. Analoog doet het wel gewoon, en internet en telefoon ook. De helpdesk kan mij niet verder helpen, en wil een monteur langs sturen. Helaas heb ik geen tijd om thuis te zijn overdag, dus nog een probleem erbij. Heeft iemand misschien een idee hoe dit voorgoed opgelost kan worden?
 
Terug
Bovenaan