M
Metian
Hallo,
Ik heb sinds enkele dagen steeds meest last van dat opgenomen programma's verspringen en verder gaan. Wat ik hiermee dus bedoel is dat het lijkt alsof er een stuk tussen uit geknipt is, en weer verder gaat verder op in de programma.
Het gebeurd niet altijd, maar wel steeds vaker. En lijkt alsof het probleem zich steeds vaker voor doet.
Het betreft een grijze Thomson.
Heeft iemand enige idee wat het probleem zou kunnen wezen ?. Of is de mediabox defect ?.
Ik heb sinds enkele dagen steeds meest last van dat opgenomen programma's verspringen en verder gaan. Wat ik hiermee dus bedoel is dat het lijkt alsof er een stuk tussen uit geknipt is, en weer verder gaat verder op in de programma.
Het gebeurd niet altijd, maar wel steeds vaker. En lijkt alsof het probleem zich steeds vaker voor doet.
Het betreft een grijze Thomson.
Heeft iemand enige idee wat het probleem zou kunnen wezen ?. Of is de mediabox defect ?.
)