• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

mediabox op standby

Berichten
59
de laatste tijd krijg ik ineens in beeld te staan de mediabox over een paar seconden op standby spring,klik ok als u dit wil annuleren.heb dit nooit in gesteld en kan ook niet vinden waar ik dit moet veranderen, kan iemand mij vertellen hoe ik dit verander??
 
Terug
Bovenaan