- Berichten
- 59
de laatste tijd krijg ik ineens in beeld te staan de mediabox over een paar seconden op standby spring,klik ok als u dit wil annuleren.heb dit nooit in gesteld en kan ook niet vinden waar ik dit moet veranderen, kan iemand mij vertellen hoe ik dit verander??
kom je er wel uit