D
DelPedro
Beste mensen, momenteel is mijn Thomson mediabox met scart-aansluiting kapot. Ik heb nu de extra mediabox (met hdmi-aansluiting) van boven gepakt en die werkt veel sneller en ik vind het beeld al enorm vooruit gegaan.
Momenteel vind ik het nog niet waard om een HD abonnement af te sluiten, maar ik wil wel graag een mediabox met een hdmi-aansluiting. Ik heb hier al eens eerder voor gebeld, maar toen werd mij medegedeeld dat dat niet mogelijk was. Boxen met een hdmi-aansluiting worden alleen verstrekt aan mensen met een HD abonnement was toen het antwoord.
Hebben jullie dezelfde ervaringen of ben ik met een kluitje in het riet gestuurd? Het lijkt mij dat boxen met een scart-aansluiting niet meer van deze tijd is en dat het geen luxe is om tegenwoordig een box met een hdmi-aansluiting te hebben.
Momenteel vind ik het nog niet waard om een HD abonnement af te sluiten, maar ik wil wel graag een mediabox met een hdmi-aansluiting. Ik heb hier al eens eerder voor gebeld, maar toen werd mij medegedeeld dat dat niet mogelijk was. Boxen met een hdmi-aansluiting worden alleen verstrekt aan mensen met een HD abonnement was toen het antwoord.
Hebben jullie dezelfde ervaringen of ben ik met een kluitje in het riet gestuurd? Het lijkt mij dat boxen met een scart-aansluiting niet meer van deze tijd is en dat het geen luxe is om tegenwoordig een box met een hdmi-aansluiting te hebben.
