• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mediabox in combinatie met Mediaplayer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter andre1961
  • Startdatum Startdatum
A

andre1961

Zijn er hier ook mensen die een Mediaplayer zoals bijvoorbeeld een Popcornhour C-200 hebben aangesloten op de Mediabox?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En hoe heb je de Mediaplayer verbonden met de tv of mediabox?
 
Heb m'n Dune 3.0 nog nooit op de decoder aangesloten. Wat zou daar het voordeel van kunnen zijn? Heb 'm rechtstreeks op de tv aangesloten en hij voorziet in al mijn HD behoeften :)
 
Ok, Arthur, en met welke kabel heb je de mediaplayer aangesloten?
 
Ik heb maar 2 hdmi aansluitingen op mijn tv, de een is verbonden met mijn dvd speler/stereo en de andere met mijn mediabox. Kan het ook met een scartaansluiting? Of kun je een hdmi verloopstekker kopen die het aantal van 1 naar 2 uitbreidt per aansluiting, of is dat slecht voor de kwaliteit?
 
Je zou inderdaad een hdmi verloopstekkertje moeten gaan gebruiken. Dit maakt voor de kwaliteit niet uit. Of je zou je dvd speler/stereo via scart aan kunnen sluiten en de Popcornhour in de vrijgekomen hdmi aansluiting kunnen stoppen. Scart zou je niet moeten willen omdat via scart geen HD mogelijk is, tenzij je dat geen probleem vindt. Maar ik neem aan dat je jouw PCH C-200 niet hebt gekocht voor het kijken van DVD'tjes :)
 
Ik heb even op het internet gekeken en denk nu een hdmi splitter of hdmi schakelaar nodig te hebben.
Heeft iemand hier goede ervaringen met een bepaald type?
 
Gebruik eens de zoekfunctie met de woorden: hdmi switch
 
Terug
Bovenaan