O
O_Tiby
Beste,
Ben al een tijdje aan het puzzelen wat de beste aansluitmanier is voor de volgende combinatie.
TV: Sony KDL-60EX700
Ontvanger: UPC Thomson
HD recorder: Philips DVDr-3300H
Homecinema: JVC TH-a75r
De Sony TV heeft 2 scartaansluitingen en een optische digitale geluidsaansluiting.
Een probleem dat ik nu heb is dat ik 3 scart aansluitingen gebruik, maar er maar twee heb.
En het digitale beeld van de mediabox loopt niet synchroon met het geluid via het homecinema systeem.
Huidige aansluiting:
Mediabox op scart 1
Philips op scart 2 en aan de mediabox
En dan is het scartje wisselen met homecinema.
Nu wilde ik de homecinema gaan aansluiten met een optische toslink kabel aan de tv.
Maar de mediabox heeft ook een 'digitale' aansluiting, maar dit is neit toslink optisch, zijn hier verloopkabels voor? Of is er nog een betere aansluitmanier, want met een optische aansluiting vanaf de JVC homecinemaset kan ik geen DVD kijken vanaf dat apparaat (dat doe ik nu vanaf de philips, alhoewel ik nog een S-video/composit kabel kan aansluiten.
Heeft iemand een oplossing zodat het geluid synchroon loopt, en ik alle functies kan gebruiken?
Alvast bedankt voor de reacties!
Ben al een tijdje aan het puzzelen wat de beste aansluitmanier is voor de volgende combinatie.
TV: Sony KDL-60EX700
Ontvanger: UPC Thomson
HD recorder: Philips DVDr-3300H
Homecinema: JVC TH-a75r
De Sony TV heeft 2 scartaansluitingen en een optische digitale geluidsaansluiting.
Een probleem dat ik nu heb is dat ik 3 scart aansluitingen gebruik, maar er maar twee heb.
En het digitale beeld van de mediabox loopt niet synchroon met het geluid via het homecinema systeem.
Huidige aansluiting:
Mediabox op scart 1
Philips op scart 2 en aan de mediabox
En dan is het scartje wisselen met homecinema.
Nu wilde ik de homecinema gaan aansluiten met een optische toslink kabel aan de tv.
Maar de mediabox heeft ook een 'digitale' aansluiting, maar dit is neit toslink optisch, zijn hier verloopkabels voor? Of is er nog een betere aansluitmanier, want met een optische aansluiting vanaf de JVC homecinemaset kan ik geen DVD kijken vanaf dat apparaat (dat doe ik nu vanaf de philips, alhoewel ik nog een S-video/composit kabel kan aansluiten.
Heeft iemand een oplossing zodat het geluid synchroon loopt, en ik alle functies kan gebruiken?
Alvast bedankt voor de reacties!
).
en heb toch aardig wat opstellingen ingesteld... 
)