G
g00fy
Zet ik vanochtend de TV aan om even het nieuws te zien voordat ik naar mijn werk ga, zijn alle zenders zwart, de TV-gids leeg en staat de klok van de mediabox op 2:00 uur (dat was om 6:50).
Na een reset en handmatig laten upgraden nog steeds geen beeld. Dus uiteindelijk maar analoog gaan kijken.
Schiet weer lekker op! :'(
Na een reset en handmatig laten upgraden nog steeds geen beeld. Dus uiteindelijk maar analoog gaan kijken.
Schiet weer lekker op! :'(

. iemand nog tips?