D
Donnerd
Ik heb een lastig probleempje met me Media box.
Ik heb een HD DVR van Sisco en ik merk op dat hij sommige zenders weigert op te nemen.
Ik zie zodra de opname start wel even voor paar seconden het opname lampje in de display van de box zelf staan maar als ik op 'DVR' druk en kijk naar 'Mijn opnamen' dan zie hem er niet bij staan.
Wat ook raar is, is dat op de televisie scherm wel aangegeven wordt dat er wordt opgenomen, maar dit is blijkbaar niet zo.
Dit probleem speelt niet op Nederland1.
Ik heb hem al van stroom af gehaald, al teruggezet naar fabriek instellingen maar niets helpt.
Ik heb een HD DVR van Sisco en ik merk op dat hij sommige zenders weigert op te nemen.
Ik zie zodra de opname start wel even voor paar seconden het opname lampje in de display van de box zelf staan maar als ik op 'DVR' druk en kijk naar 'Mijn opnamen' dan zie hem er niet bij staan.
Wat ook raar is, is dat op de televisie scherm wel aangegeven wordt dat er wordt opgenomen, maar dit is blijkbaar niet zo.
Dit probleem speelt niet op Nederland1.
Ik heb hem al van stroom af gehaald, al teruggezet naar fabriek instellingen maar niets helpt.
?