• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mediabox Hacking

  • Onderwerp starter Onderwerp starter blasty
  • Startdatum Startdatum
B

blasty

Ola,

Dit weekend weer eens een beetje met de mediabox gespeeld. En ik heb een kleine compilatie van mijn kennis gemaakt.
Deze is te vinden op: https://nightshade.nl/~blasty/upc/

Ik vraag me af of er meer mensen mee bezig zijn?


Waarom maak ik dit topic:
* Om mensen te vinden die ook "into" het UPC Mediabox hacking gebeuren zijn
* Om nieuwe hacking ideeen op te doen

Waarom maak ik dit topic niet:
* Zodat mensen mij kunnen vertellen dat ik me borg/garantie/whatecer kwijtraak hiermee. (daar ben ik me volledig van bewust ;))
* Zodat mensen kunnen bedelen om dumps. (adhv. de info op mijn pagina kun je zelf je eigen dumps maken..)
* Zodat mensen clueless vragen kunnen stellen. (Constructieve technische vragen mogen wel uiteraard)

Waar ben ik in geinteresseert op het moment:
* Meer info over de seriele interface op de SCART poorten (Hoe krijgen we *iets* werkend met de TX?)
* Meer info over OpenTV. (En dan bedoel ik niet de PDF'jes die leuk zijn voor marketing mensen ;))
* Hoe zet ik de telnetinterface open op het BCM34XX modem ? (Ik weet dat mensen het gedaan hebben op de motorola surfboards)


Iemand?

Ciao,
blasty
 
Voor dit soort zaken vis je hier achter het net.zeker als je hier net komt kijken..
Tenzij je de kwell security op je nek wil hebben, dan hoop ik voor je dat je een langere adem heb dan die ex blauwe pet
Zou zeggen google is eventjes en gij zult vinden ;D
Is niet zo moeilijk hoor
haal je topic weg, begin opnieuw, niet hier en op deze manier.

gr. van iemand die weet hoe de vork aan de steel past ....
 
Huh? Ik kom hier net kijken, kan iemand dit vakjargon vertalen voor mij?
 
heerikhuize zei:
Volgens mij was er eerder hierover wel een thread, maar deze kan ik niet meer vinden.

Ligt dit aan mij of is dat gedeelte weggehaald?

Vond de verhalen van de `bedreigingen`van de ex blauwe pet wel interresant mede doordat het meer hoog van de toren blazen gehalte was.

/*mede doordat het meer hoog van de toren blazen gehalte was. */

verklaar je is nader
 
blasty zei:
Huh? Ik kom hier net kijken, kan iemand dit vakjargon vertalen voor mij?

Precies wat ik dus bedoel, tenzij je het niet over mijn antwoordt heb.

Wellicht heb je de klok.....

Waar ben ik in geinteresseert op het moment:
* Meer info over de seriele interface op de SCART poorten (Hoe krijgen we *iets* werkend met de TX?)

een scart heeft geen tx of rx, dus of je ben abuis, dat kan, of ik moet nu stoppen, wat ik ook doe.

dus ook jij verklaar je nader.
 
Nemesis zei:
/*mede doordat het meer hoog van de toren blazen gehalte was. */

verklaar je is nader

Ik meen mij te herinneren, dat deze beste man bedreigingen uitte door juridische stappen te ondernemen als men niet zou stoppen het signaal proberen te decoderen zonder daarvoor te betalen, het is namelijk zo dat je met een signaal wat ongevraagd het huis binnenkomt je doen mag wat je wilt.

Nogmaals ik kan me niet meer precies herinneren hoe de chronologie gelopen is in die thread.
 
heerikhuize zei:
Ik meen mij te herinneren, dat deze beste man bedreigingen uitte door juridische stappen te ondernemen als men niet zou stoppen het signaal proberen te decoderen zonder daarvoor te betalen, het is namelijk zo dat je met een signaal wat ongevraagd het huis binnenkomt je doen mag wat je wilt.

Nogmaals ik kan me niet meer precies herinneren hoe de chronologie gelopen is in die thread.

**signaal wat ongevraagd het huis binnenkomt je doen mag wat je wilt. **
Leuk geformuleert , blijkbaar zijn er plattepetten die daar anders overdenken


ligt me iets van bij hete zomer 2006 oid :-X :-X
 
Het gaat bij mijn weten om een ex platte pet die niets meer te vertellen heeft maar zich wel als zodanig voorstelt, dit is bij wet niet toegestaan en strafbaar gesteld.

Nemesis hoe bevalt de platte pet ;)

Hete zomer??

Het gaat hier om dingen te onderzoeken of deze technisch mogelijk zijn dit was de vraag van de topic starter, als men hem hierbij kan assisteren is dat mooi om iemand zijn/haar kennis uit te breiden. Uiteindelijk zijn wij hier om elkaar te helpen en niet bang te maken.

Hierover dus bij deze mijn laatste bericht.
 
Terug
Bovenaan