B
blasty
Ola,
Dit weekend weer eens een beetje met de mediabox gespeeld. En ik heb een kleine compilatie van mijn kennis gemaakt.
Deze is te vinden op: https://nightshade.nl/~blasty/upc/
Ik vraag me af of er meer mensen mee bezig zijn?
Waarom maak ik dit topic:
* Om mensen te vinden die ook "into" het UPC Mediabox hacking gebeuren zijn
* Om nieuwe hacking ideeen op te doen
Waarom maak ik dit topic niet:
* Zodat mensen mij kunnen vertellen dat ik me borg/garantie/whatecer kwijtraak hiermee. (daar ben ik me volledig van bewust
)
* Zodat mensen kunnen bedelen om dumps. (adhv. de info op mijn pagina kun je zelf je eigen dumps maken..)
* Zodat mensen clueless vragen kunnen stellen. (Constructieve technische vragen mogen wel uiteraard)
Waar ben ik in geinteresseert op het moment:
* Meer info over de seriele interface op de SCART poorten (Hoe krijgen we *iets* werkend met de TX?)
* Meer info over OpenTV. (En dan bedoel ik niet de PDF'jes die leuk zijn voor marketing mensen
)
* Hoe zet ik de telnetinterface open op het BCM34XX modem ? (Ik weet dat mensen het gedaan hebben op de motorola surfboards)
Iemand?
Ciao,
blasty
Dit weekend weer eens een beetje met de mediabox gespeeld. En ik heb een kleine compilatie van mijn kennis gemaakt.
Deze is te vinden op: https://nightshade.nl/~blasty/upc/
Ik vraag me af of er meer mensen mee bezig zijn?
Waarom maak ik dit topic:
* Om mensen te vinden die ook "into" het UPC Mediabox hacking gebeuren zijn
* Om nieuwe hacking ideeen op te doen
Waarom maak ik dit topic niet:
* Zodat mensen mij kunnen vertellen dat ik me borg/garantie/whatecer kwijtraak hiermee. (daar ben ik me volledig van bewust
)* Zodat mensen kunnen bedelen om dumps. (adhv. de info op mijn pagina kun je zelf je eigen dumps maken..)
* Zodat mensen clueless vragen kunnen stellen. (Constructieve technische vragen mogen wel uiteraard)
Waar ben ik in geinteresseert op het moment:
* Meer info over de seriele interface op de SCART poorten (Hoe krijgen we *iets* werkend met de TX?)
* Meer info over OpenTV. (En dan bedoel ik niet de PDF'jes die leuk zijn voor marketing mensen
)* Hoe zet ik de telnetinterface open op het BCM34XX modem ? (Ik weet dat mensen het gedaan hebben op de motorola surfboards)
Iemand?
Ciao,
blasty
