A
avb71
hallo allemaal,
Mijn mediabox valt steeds iedere dag tegen 18.00 uur in storing , krijg dan blokjes beeld, of blauw scherm met de melding cotroleer uw bekabeling.
Dat duurd tot ongeveer 20.00 uur, en dan is het meestal weer over voor heel de avond.
Heb al van alles geprobeerd, hardreset, enz
Het is in postcode gebied 2941
Hebben meer mensen daar last van ?
Mijn mediabox valt steeds iedere dag tegen 18.00 uur in storing , krijg dan blokjes beeld, of blauw scherm met de melding cotroleer uw bekabeling.
Dat duurd tot ongeveer 20.00 uur, en dan is het meestal weer over voor heel de avond.
Heb al van alles geprobeerd, hardreset, enz

Het is in postcode gebied 2941
Hebben meer mensen daar last van ?


