• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mediabox Gaat niet meer aan

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Flashed
  • Startdatum Startdatum
F

Flashed

hallo,

ik heb een mediabox :-\. nu gaat hij aan met rood lampje (standby) maar ik krijg hem niet meer aan de praat heb force update stroom er af alles geprobeerd nix werkt

wat nu

flashed
 
Ik heb hetzelfde probleem. Menu knop, guide, interactive... alles geprobeerd, niets werkt.

Zonet de helpdesk aan de lijn gehad. Het is een bekend probleem en kan niet opgelost worden. Er komt een monteur langs om de box om te wisselen. Helaas hebben wij het thuis druk en kunnen we pas volgende week vrijdag thuis blijven. Anderhalve week zonder digitale tv dus.... Wat ga ik de extra kanalen missen :'(
 
Ik heb hetzelfde probleem. Menu knop, guide, interactive... alles geprobeerd, niets werkt.

Zonet de helpdesk aan de lijn gehad. Het is een bekend probleem en kan niet opgelost worden. Er komt een monteur langs om de box om te wisselen. Helaas hebben wij het thuis druk en kunnen we pas volgende week vrijdag thuis blijven. Anderhalve week zonder digitale tv dus.... Wat ga ik de extra kanalen missen

Dan declareer je toch zeker wel de kosten, tenslotte ben jij geen eigendom van die box....
 
Stroom er niet even af, maar probeer eens een hele nacht zonder stroom.
 
Jankie zei:
Dan declareer je toch zeker wel de kosten, tenslotte ben jij geen eigendom van die box....

Als UPC nou pas over anderhalve week een monteur langs had kunnen sturen, ja dan zou ik het wel declareren. Maar ik heb zelf voor vrijdag gekozen omdat mijn vriendin dan vrij is. UPC kon a.s. dinsdagochtend al een monteur langs kunnen sturen, dus da's optijd(van wat ik mij herinner uit de algemene voorwaarden). Mijn eigen keuze dus dat ik anderhalve week zonder zit.

@Apple740: Heb jij het probleem zo opgelost of niet? Ik zal het iig vanavond proberen.
 
Terug
Bovenaan