Mediabox: Factuur Verkeerd!!! Canal+ en Sportkanaal

waterstof

Forum Gebruiker
Berichten
921
Waar ik bang voor was is gebeurt. De eerste factuur na de wissel is VERKEERD.

Zo worden bij mij de volgende pakketen in rekening gebracht:
- Canal+ Premium a € 10,92 (excl.)
- Canal+ and Sportkanaal a € 16,80 (excl.)

Het enige wat ik na he beeindigen van Cinenova ooit genomen heb is Canal+, het Sportkanaal kreeg ik toen gratis!.

En nu, nu betaal ik 2x voor Canal+ en voor een sportkanaal wat ik GRATIS hoor te ontvangen.

Ik bellen en na 2x door verbonden te worden ik bij persoon nummer 3 alles nogmaals uitgelegd.

Hij ging mijn Canal+ Premium beeindigen en de andere zou blijven staan. Maar dat ik dan als nog te veel betaal begreep hij wel, maar moest hij helemaal gaan uitzoeken.

Ik ben zo benieuwd of ik straks:
a.) Nog beeld heb op Canal+
b.) De volgende factuur goed is en ik het sportkanaal GRATIS heb.

Wie hebben er nog meer problemen, ik kan toch niet de enige zijn!!!
 
Topicstarter
Topicstarter
waterstof

waterstof

Forum Gebruiker
Berichten
921
Je hoeft maar een DOOM scenario te noemen als GEEN CANAL+ en inderdaad ik heb momenteel GEEN Canal+.

Net wederom 15 minuten met de HD gebeld en over 30 minuten moet alles gerefreshed zijn en weer werken.

Ik ben HEEEEEEEEEEL benieuwd
 

HP Deskjet

Product Tester
Berichten
2.994
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hier was al bang voor.

En hoe zit dat als je nu al van die ex-Cinenova Canal+ en Sportkanaal actie geniet?  Ik neem aan dat de €13 die ik nu betaal [voor Canal+ en het Sportkanaal samen] onveranderd blijft.  In de brief over de invoering van de vernieuwde DTV stond:

"Ik heb nog andere kortingen lopen die nog geldig zijn tot na mijn omzetdatum.  Ben ik deze nu kwijt?

Nee, alle kortingen die nog geldig zijn na de omzetdatum zullen worden verlengd voor de duur waar u recht op hebt.  Deze kortingen vindt u terug  op uw volgende facturen.

Ik heb in ieder geval geen brief van UPC ontvangen waarin staat dat mijn Cinenova naar Canal+ en Sportkanaal overstap actie nu ongeldig is en dat ik nu ineens  €13 voor Canal+ moet betalen en nog eens €10 voor het Sportkanaal.  Als ik nu €23 voor die 2 kanalen moet betalen gaat mijn abonnement flink omhoog.

Op dit moment betaal ik €22.95 per maand voor DTV + Canal+(Rood. Geel & Blauw) + Het Sportkanaal
 
Topicstarter
Topicstarter
waterstof

waterstof

Forum Gebruiker
Berichten
921
Volgens de HD is het probleem nu opgelost en betaal ik volgende maand gewoon weer

€ 13,- voor Canal+ en heb ik het sportkanaal gratis...

Ik ben alleen erg benieuwd of dit volgende maand ook zo is. (En of ik het te veel betaalde goed retour krijg!!!)
 

LawOfTheStraw

Forum Gebruiker
Berichten
685
waterstof zei:
Volgens de HD is het probleem nu opgelost en betaal ik volgende maand gewoon weer

€ 13,- voor Canal+ en heb ik het sportkanaal gratis...

Ik ben alleen erg benieuwd of dit volgende maand ook zo is. (En of ik het te veel betaalde goed retour krijg!!!)

Nou ik hoop het voor je. Wat ik gewend ben uit het verleden is dat wanneer UPC geld van jou krijgt ze bij wijze van spreken de volgende dag al op de stoep staan om het in ontvangst te nemen, maar wanneer je zelf geld tegoed hebt er heel lang op kan wachten. Dan hopen ze natuurlijk dat je erover naar de helpdesk belt want dan verdienen ze er nog wat op terug. :9
 

HP Deskjet

Product Tester
Berichten
2.994
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb ook met de HD gebeld.  In het systeem lijkt alles wat mijn DTV abbo betreft te kloppen.  Canal+ & Sportkanaal (gratis).  Ik ga in ieder geval mijn factuur in de gaten houden.
 
Topicstarter
Topicstarter
waterstof

waterstof

Forum Gebruiker
Berichten
921
Ben ik de enige bij wie dit verkeerd is gegaan?

Zo ja, wat staat er dan op jullie factuur??? (MediaBox gebruikers!)
 

dvanhul

Forum Gebruiker
Berichten
2.282
waterstof zei:
Ben ik de enige bij wie dit verkeerd is gegaan?

Zo ja, wat staat er dan op jullie factuur??? (MediaBox gebruikers!)

Op mijn factuur staat hetzelfde als op de jouwe, heb onmiddellijk (afgelopen zaterdag) een mail naar de helpdesk gestuurd, maar uiteraard nog geen reactie ontvangen.
 
Topicstarter
Topicstarter
waterstof

waterstof

Forum Gebruiker
Berichten
921
Ik wens je veel sterkte! Het heeft mij nogal wat tijd en moeite gekost om het voor elkaar te krijgen.

En of het echt goed is zie ik pas op de volgende factuur.

Hou ons op de hoogte O0
 

maartenv

Forum Gebruiker
Berichten
164
gisteren de factuur gehad, op de achterkant bij de specificaties staat inderdaad een bedrag achter canal plus, en ook voor de smartcard en de AB, echter onderaan worden deze bedragen er weer afgetrokken. Bij mij lijkt het dus te kloppen
 
Bovenaan