• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mediabox een paar dagen uit- kan dat?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joop
  • Startdatum Startdatum
Berichten
919
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb een vraag, de huiskamer moet worden opgeknapt. Nu moet de Mediabox , internet en telefoon modem een paar dagen uitgeschakeld worden. Kan dit zonder problemen. En kan ik als het weer moet worden aangesloten, gewoon de spanning erop zetten, of is er een speciale volgorde.

Groet Joop
 
hebben wij pas geleden ook gadaan.
Al met al een week geduurd.
Daarna alles weer aangesloten en geen problemen ondervonden.

We hebben gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om alle bekabeling zo netjes mogelijk weer opnieuw aan te leggen.
Dat duurde op zich al een dag want als je in de loop der tijd van alles hebt aangeschaft loopt 't meestal wat kris kras door elkaar.
Ons "mediacenter" is een mega groot zelfgebouwd "dubbelbureau" in een U-vorm gewoon in de huiskamer. Dat kan hier allemaal omdat mijn vrouw en ik dezelfde hobbies hebben en een heeeeeel groot gedeelte van de tijd achter 't bureau spenderen.



Klusse !
 
Bedankt voor het antwoord. Al de bekabeling moet inderdaad ook netjes gemaakt worden. Dus dat zal ook wel wat werk geven.

Groet Joop
 
Topictitel aangepast.
Enkel "mediabox" voldoet niet aan de Algemene regels

4. Berichten (vragen / antwoorden / opmerkingen) plaatsen.
- Gebruik een duidelijk onderwerp / titel.
Onderwerpen als: "langzaam", "datagebruik", "help", "de eerste keer" of "is dit wat" zijn nietszeggend en zorgen er voor dat zoeken naar bepaalde berichten moeilijker wordt. Geef in het onderwerp (topictitel) dus duidelijk en kort aan waar jouw vraag of bericht over gaat!
B.v. "Downloaden via FTP gaat traag." is beter als enkel "Traag".
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan