V
Viper9
De laatste twee dagen merk ik dat het op de harde schijf opgenomen programma van slechte beeldkwaliteit is. Het opgenomen beeld is blokkerig en het geluid hapert en loopt tevens niet synchroon met de beelden. Het rare is dat als ik tegelijkertijd, dus tijdens de opname op de harde schijf, de zender bekijk is het beeld en geluid wel goed. Zit dit probleem in mijn mediabox en hebben meer mensen hier last van?
Heb de laatste twee dagen gebeld met de HD en daar krijg ik steeds te horen dat de wachttijd iedere keer langer is dan 10 min, vind dat wel een duur telefoontje.
Heb de laatste twee dagen gebeld met de HD en daar krijg ik steeds te horen dat de wachttijd iedere keer langer is dan 10 min, vind dat wel een duur telefoontje.
