• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mediabox DVR probleem!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Viper9
  • Startdatum Startdatum
V

Viper9

De laatste twee dagen merk ik dat het op de harde schijf opgenomen programma van slechte beeldkwaliteit is. Het opgenomen beeld is blokkerig en het geluid hapert en loopt tevens niet synchroon met de beelden. Het rare is dat als ik tegelijkertijd, dus tijdens de opname op de harde schijf, de zender bekijk is het beeld en geluid wel goed. Zit dit probleem in mijn mediabox en hebben meer mensen hier last van?
Heb de laatste twee dagen gebeld met de HD en daar krijg ik steeds te horen dat de wachttijd iedere keer langer is dan 10 min, vind dat wel een duur telefoontje.
 
Vóor één euro krijg je een nieuwe mediabox.... ;)

Forumleden kunnen je geen nieuwe box bezorgen.
Je zou een PB naar een van de webcare leden er aan kunnen wagen, die kunnen wel iets voor je regelen.
 
Viper9 zei:
De laatste twee dagen merk ik dat het op de harde schijf opgenomen programma van slechte beeldkwaliteit is. Het opgenomen beeld is blokkerig en het geluid hapert en loopt tevens niet synchroon met de beelden. Het rare is dat als ik tegelijkertijd, dus tijdens de opname op de harde schijf, de zender bekijk is het beeld en geluid wel goed. Zit dit probleem in mijn mediabox en hebben meer mensen hier last van?
Heb de laatste twee dagen gebeld met de HD en daar krijg ik steeds te horen dat de wachttijd iedere keer langer is dan 10 min, vind dat wel een duur telefoontje.

Sinds, ned. 1,2+3 digitaal worden uitgezonden ( dit heeft er misschien niets mee te maken ) , heb ik bij opgenomen programma's, dat het beeld met schokken vooruit gaat en bij het voor of achter gaan alleen maar door elkaar lopende kleuren zie, maar er zijn wel opnamen die wel goed zijn !
Heb pas een nieuwe HD box!
 
Terug
Bovenaan