P
pinjow
Hallo allen,
Gisteravond viel opeens de (pace) mediabox uit, dit gebeurt wel vaker en stekker eruit==>stekker erin werkte altijd.
Nu deed ik dit gisteren ook, het linkerlampje ging branden en daarna alle 3, vervolgens weer het linker lampje die na 2 seconde uitging, hierna gebeurt er heel lang niets meer.
Na ongeveer 30 minuten gaat het linker lampje weer branden, maar verder reageert de mediabox helemaal nergens meer op.
Nu heb ik al geprobeerd een software upgrade uit te voeren, deze loopt gewoon netjes door, waarna het bovenstaande probleem weer terugkomt.
Is het mogelijk de mediabox terug te zetten naar de fabrieksinstellingen zonder in het menu te hoeven komen? De menu knop van de ab indrukken + het stroom er vervolgens op zetten werkt volgens mij niet op de pace.
De mediabox staat rechtstreeks aangesloten op de wanddoos met een goede kabel.
Iemand een idee? of is het een gevalletje mediabox kapot?
Gisteravond viel opeens de (pace) mediabox uit, dit gebeurt wel vaker en stekker eruit==>stekker erin werkte altijd.
Nu deed ik dit gisteren ook, het linkerlampje ging branden en daarna alle 3, vervolgens weer het linker lampje die na 2 seconde uitging, hierna gebeurt er heel lang niets meer.
Na ongeveer 30 minuten gaat het linker lampje weer branden, maar verder reageert de mediabox helemaal nergens meer op.
Nu heb ik al geprobeerd een software upgrade uit te voeren, deze loopt gewoon netjes door, waarna het bovenstaande probleem weer terugkomt.
Is het mogelijk de mediabox terug te zetten naar de fabrieksinstellingen zonder in het menu te hoeven komen? De menu knop van de ab indrukken + het stroom er vervolgens op zetten werkt volgens mij niet op de pace.
De mediabox staat rechtstreeks aangesloten op de wanddoos met een goede kabel.
Iemand een idee? of is het een gevalletje mediabox kapot?