• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mediabox doet niets meer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pinjow
  • Startdatum Startdatum
P

pinjow

Hallo allen,

Gisteravond viel opeens de (pace) mediabox uit, dit gebeurt wel vaker en stekker eruit==>stekker erin werkte altijd.
Nu deed ik dit gisteren ook, het linkerlampje ging branden en daarna alle 3, vervolgens weer het linker lampje die na 2 seconde uitging, hierna gebeurt er heel lang niets meer.
Na ongeveer 30 minuten gaat het linker lampje weer branden, maar verder reageert de mediabox helemaal nergens meer op.

Nu heb ik al geprobeerd een software upgrade uit te voeren, deze loopt gewoon netjes door, waarna het bovenstaande probleem weer terugkomt.

Is het mogelijk de mediabox terug te zetten naar de fabrieksinstellingen zonder in het menu te hoeven komen? De menu knop van de ab indrukken + het stroom er vervolgens op zetten werkt volgens mij niet op de pace.

De mediabox staat rechtstreeks aangesloten op de wanddoos met een goede kabel.

Iemand een idee? of is het een gevalletje mediabox kapot?
 
Hoi,

Ik heb inmiddels dit probleem 2 keer gehad.
Uiteraard contact gehad met de helpdesk, en die vertelde me dat de Pace mediabox kapot was.
Volgens de helpdesk was de voeding kapot van de mediabox, en er werd een monteur afspraak afgesproken.
Helaas zou dit 5 dagen duren alvorens er een monteur zou komen, en was echt niet van plan om 5 dagen zonder digitale televisie te zitten.
Dus dan maar zelf knutselen.
Heb tig malen een geforceerde software update uitgevoerd, en na veel proberen kwam de mediabox weer online.
Toen gelijk de mediabox fabrieks instellingen terug gezet, en nu werkt de mediabox al weer zo`n week of 2 zonder problemen.
Deze storing heb ik nu 2x gehad, en iedere keer verteld de helpdesk mij dat de Pace mediabox aan vervanging toe is.
Dit is absoluut niet waar, immers het is mij nu al 2x gelukt om de mediabox weer online te krijgen, en alles werkt weer naar behoren.
Dus waar aan dit probleem ligt, wie zal het zeggen, het ligt volgens mij aan het netwerk.
Ook vertelde een monteur mij dat het vaak gebeurt dat de Pace een software update niet goed binnen krijgt, en als dit lange tijd zo is, ja dan lijkt het mij logisch dat er dan problemen ontstaan.


Greetz.

Ron
 
Terug
Bovenaan