• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mediabox direct op AOP, of WCD er nog tussen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter markie1984
  • Startdatum Startdatum
M

markie1984

Goedemiddag mede UPC'ers
Even een vraagje van een collega van mij.
Mag je een mediabox direct, dus zonder tussenkomst op het AOP aansluiten, dus zonder de wandcontact doos.
Of moet er ten alle tijden een wancontactdoos tussen vanwegen weestandjes die erinzitten (eindoos
)
 
markie1984 zei:
Goedemiddag mede UPC'ers
Even een vraagje van een collega van mij.
Mag je een mediabox direct, dus zonder tussenkomst op het AOP aansluiten, dus zonder de wandcontact doos.
Of moet er ten alle tijden een wancontactdoos tussen vanwegen weestandjes die erinzitten (eindoos
)

Die weerstandjes is alleen dat het radio/tv signaal gesplits word meer niet, dus inpreciepe zou je gewoon de mediabox op de aop aansluiten.
 
Devil-Strike.net zei:
Die weerstandjes is alleen dat het radio/tv signaal gesplits word meer niet, dus inpreciepe zou je gewoon de mediabox op de aop aansluiten.

Dankjewel :-)
 
Als het goed is, zitten er niet alleen weerstandjes in het netwerk maar ook condensatoren en spoeltjes.
Anders heb je een bagger wandcontactdoos die ik meteen weg zou doen.
 
Terug
Bovenaan