M
markie1984
Goedemiddag mede UPC'ers
Even een vraagje van een collega van mij.
Mag je een mediabox direct, dus zonder tussenkomst op het AOP aansluiten, dus zonder de wandcontact doos.
Of moet er ten alle tijden een wancontactdoos tussen vanwegen weestandjes die erinzitten (eindoos
)
Even een vraagje van een collega van mij.
Mag je een mediabox direct, dus zonder tussenkomst op het AOP aansluiten, dus zonder de wandcontact doos.
Of moet er ten alle tijden een wancontactdoos tussen vanwegen weestandjes die erinzitten (eindoos
)