Al de digitale zenders zitten al op de coax.
Wat jij waarschijnlijk bedoelt is alle zenders als een analoog signaal op de coax in je huis zetten zodat je overal in huis de zenders kunt ontvangen.
Dit is kwa bandbreedte niet mogelijk.
Een van de redenen om die digitale zendtechniek in te voeren was juist dat daarmee meer zenders op de kabel pasten.
Het zou trouwens ook verschrikkelijk duur worden, want je zou voor iedere digitale zender een eigen ontvanger met coaxuitgang moeten hebben.