INIT is niks anders dan het installatie scherm die je ook krijgt als je een nieuwe box krijgt. Gewoon 5x achter elkaar op de UPC knop drukken, of even met de scart aansluiten, juiste AV kanaal selecteren en mits alles goed geactiveerd is kan je het menu in paar min doorlopen.
In geval dat je geen beeld krijgt kan je het ook blind doorlopen.
Start mediabox opnieuw op, druk eenmaal op het pijltje naar beneden en daarna op Okay, nu kom je normaal gesproken in het scherm waar je je activeringscode invoert. Voer deze code goed in met de afstandsbediening naar de mediabox gericht. Nadat je de code hebt ingevoerd druk je op Ok, enz enz het is gewoon het zelfde scherm doorlopen als je je fabrieksinstellingen door loopt.
Lang verhaal kort, een nieuwe box lijkt mij onnodig.