I
internetsmurf
Hoi, heb gisteren via de UPC winkel op Zuidplein te Rotterdam de Mediabox met DVR en Royaal pakket aangeschaft en vanmiddag aangesloten. Nu komt er in het beeld te staan dat de installatie binnen enkele minuten zal worden voltooid en dat je na 15 minuten de helpdesk moet bellen. Heb ik ook gedaan en de medewerker vertelde me dat het zo'n 24 uur kan duren voor de box het doet.
Nu de 24 uur zijn voorbij maar nog steeds geen activatie staat nog steeds te wachten. Zal bij mij wel weer goed mis gaan heb ik het idee
:'(. Misschien activeren ze in het weekend niet of op zondag maar tot morgen wachten en dan de HD maar even bellen en maar hopen dat het goed komt
.
Nu de 24 uur zijn voorbij maar nog steeds geen activatie staat nog steeds te wachten. Zal bij mij wel weer goed mis gaan heb ik het idee
:'(. Misschien activeren ze in het weekend niet of op zondag maar tot morgen wachten en dan de HD maar even bellen en maar hopen dat het goed komt
.
.
.