• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mediabox activatie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter internetsmurf
  • Startdatum Startdatum
I

internetsmurf

Hoi, heb gisteren via de UPC winkel op Zuidplein te Rotterdam de Mediabox met DVR en Royaal pakket aangeschaft en vanmiddag aangesloten. Nu komt er in het beeld te staan dat de installatie binnen enkele minuten zal worden voltooid en dat je na 15 minuten de helpdesk moet bellen. Heb ik ook gedaan en de medewerker vertelde me dat het zo'n 24 uur kan duren voor de box het doet.
Nu de 24 uur zijn voorbij maar nog steeds geen activatie staat nog steeds te wachten. Zal bij mij wel weer goed mis gaan heb ik het idee >:( :'(. Misschien activeren ze in het weekend niet of op zondag maar tot morgen wachten en dan de HD maar even bellen en maar hopen dat het goed komt :-\.
 
Normaal duurt het korter maar ze geven tegenwoordig meestal een termijn van 24 uur op, heb je al geprobeerd de mediabox te ressetten of de fabrieksinstellingen terug te zetten dat wil vaak helpen.
 
cornelisvandenberg zei:
Normaal duurt het korter maar ze geven tegenwoordig meestal een termijn van 24 uur op, heb je al geprobeerd de mediabox te ressetten of de fabrieksinstellingen terug te zetten dat wil vaak helpen.
Ja heb ik al meerdere malen gedaan maar hij blijft staan met het scherm dat binnen enkele minuten de zaak gaat werken alleen duren die minuten nu wel erg lang.
 
cornelisvandenberg zei:
Dan heb je inderdaad een probleem waar de HD moet helpen, maar die is toch ook nu bereikbaar.
Wachten dus maar weer ik had ook niet de verwachting geschept voor mezelf dat het in één keer zou gaan werken :embarassed:.
 
Ik herken dit probleem van activeren van de box. Ook ik ging na 15 minuten de HD bellen en kreeg de melding binnen 24 uur. Het was overigens ook binnen 24 uur gebeurd. Dus waarschijnlijk kun je morgen al van de box genieten.
:)
 
eduardo zei:
Ik herken dit probleem van activeren van de box. Ook ik ging na 15 minuten de HD bellen en kreeg de melding binnen 24 uur. Het was overigens ook binnen 24 uur gebeurd. Dus waarschijnlijk kun je morgen al van de box genieten.
:)
Hij doet het al hier alleen doet het retoursignaal het nog niet ligt aan de aansluiting die hier de woning in komt is niet in orde volgens UPC ze komen donderdag een nieuw wandcontactdoos plaatsen en dan zou het moeten werken. Even afwachten maar. Het beeld is in ieder geval super dus het begin is er ;).
 
Bij mij hebben ze een lange tijd geleden ook de wandcontactdoos vervangen en heb 2 boxen en werken beide als een tierelier. Zowel uitzending gemist en on demand werken prima op allebei de boxen. Ben er zeer content mee. Opnemen is kinderspel en kwaliteit is ook dik in orde. Jammer alleen dat er wordt gesuggereerd dat je tot 65 uur kunt opnemen, want dat haal je (ik in ieder geval niet) bij lange na niet in de praktijk.
 
eduardo zei:
Bij mij hebben ze een lange tijd geleden ook de wandcontactdoos vervangen en heb 2 boxen en werken beide als een tierelier. Zowel uitzending gemist en on demand werken prima op allebei de boxen. Ben er zeer content mee. Opnemen is kinderspel en kwaliteit is ook dik in orde. Jammer alleen dat er wordt gesuggereerd dat je tot 65 uur kunt opnemen, want dat haal je (ik in ieder geval niet) bij lange na niet in de praktijk.
Fijn om te horen. Ben benieuwd hoe het bij mij verder gaat maar ben nu al zeer tevreden over het gedeelte wat wel werkt dus het kan alleen maar beter worden.
 
mijn schoonzus wacht al 3 dagen op activatie. Inmiddels al diverse malen met de hd gebeld.
Situatie als volgt: ze hebben een hd box. Abo met film1. Dit abo hebben ze opgezegd. Toen heeft een slimmerik van de hd een nieuwe "normale" box toegezonden. Per 280209 is abo film1 beëindigd en helaas ook het signaal. Nu hebben ze vanaf dat moment al gebeld met hd. Iedere keer wordt beloofd dat binnen 24 uur de boel is gecorrigeerd.
Bij UPC is namelijk nu smartcard van nieuwe box geactiveerd terwijl die al weer retour is. Ze hebben immers een hd box...
De code van die smartcard is doorgegeven.

Helaas zonder het beoogde resultaat. Iedere keer zegt de medewerker: wacht nog 24 uur.

Misschien een upc medewerker actief op dit forum?
Betreft postcode 8923 GD, 47
 
Terug
Bovenaan