S
simonantonanton
Mijn schoonouders hebben de box al binnen, maar ik nog niet. Kan ik hun box (met card) hier aansluiten totdat mijn box binnen is? Of geeft dit technische/administratieve problemen? Mijn schoonouders willen namelijk nog een monteur aansturen en hebben de box nog wel een paar dagen ongebruikt staan. Precies genoeg tijd om hier even neer te zetten.

Het DTV-signaal (DVB-C) dat klanten in Gelderland ontvangen is hetzelfde als het signaal dat klanten in Friesland ontvangen. De transportstreams zouden overigens wel op andere frequenties kunnen zitten, dat is dan op te lossen door gewoon je mediabox met de juiste activeringscode te installeren.