• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mediabox aansluiting gebonden?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter simonantonanton
  • Startdatum Startdatum
S

simonantonanton

Mijn schoonouders hebben de box al binnen, maar ik nog niet. Kan ik hun box (met card) hier aansluiten totdat mijn box binnen is? Of geeft dit technische/administratieve problemen? Mijn schoonouders willen namelijk nog een monteur aansturen en hebben de box nog wel een paar dagen ongebruikt staan. Precies genoeg tijd om hier even neer te zetten.
 
Dit gaat niet lukken.


De smartcard staat geregistreerd op hun Huis.

Als jij hem wilt gebruiken werkt die dus niet.
 
Jammer hoor. Dan maar weer wachten. :'(
 
Klopt, mediabox moet als ik het goed heb binnen 10 dagen bezorgt worden bij jou
 
In principe moet dit gewoon kunnen werken, echter of het verstandig is is een ander verhaal. Wel kun je problemen hebben met on demand, maar voor gebruik van alleen HDTV kan het wel werken.
 
plankie zei:
In principe moet dit gewoon kunnen werken, echter of het verstandig is is een ander verhaal. Wel kun je problemen hebben met on demand, maar voor gebruik van alleen HDTV kan het wel werken.

Niet toch, hij staat toch op een adres geregistreerd, als je hem ergens anders aansluit werkt die dus niet. ?
 
Als de box en de kaart bij elkaar horen en kan communiceren de rekening betaalt wordt maakt het volgens mij niet uit waar hij staat er zit toch geen GPS op en ik denk niet dat bij UPC bekend is welke aansluiting op welk adres wordt gebruikt :)
 
davy16 zei:
Niet toch, hij staat toch op een adres geregistreerd, als je hem ergens anders aansluit werkt die dus niet. ?
Denk je echt dat UPC naar iedere woning een apart signaal verstuurt? ;D Het DTV-signaal (DVB-C) dat klanten in Gelderland ontvangen is hetzelfde als het signaal dat klanten in Friesland ontvangen. De transportstreams zouden overigens wel op andere frequenties kunnen zitten, dat is dan op te lossen door gewoon je mediabox met de juiste activeringscode te installeren.

Met Video On Demand zou je eventueel wel problemen kunnen ondervinden, maar dat weet ik niet zeker.
 
Werkt gewoon prima. Heb m'n mediabox wel vaker naar m'n vriendin genomen en daar aangesloten, werkt perfect. Je smartcard is alleen gebonden aan je mediabox..meer niet. Waar je die mediabox vervolgens aansluit zal UPC worst wezen.
 
Ik heb UPc gebeld net voor moederdag omdat ik een DVR ( geen HD ) aan mijn moeder voor moederdag wilde geven maar dat kon niet volgens de helpdesk.

zelfs het abonnement betalen voor iemand anders kan niet. de gene die het kastje heeft moet het abonnement betalen.
Ze woont in dezelfde stad als ik, maar we hebben niet geprobeerd de box bij haar aan te sluiten, dat ga ik binnenkort eens proberen

helaas ging om die reden het hele verhaal niet door.
ze heeft nu wel een mooie watersteen in de tuin... Full HD... hahaha
 
Terug
Bovenaan