• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

MediaBox aansluiten voor de datum die UPC heeft aangegeven in de brief

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

erwin969

Heeft iemand de nieuwe MediaBox al eens aangesloten voordat het eigenlijk 'mocht' van UPC? Kreeg je toen al wat te zien, zo ja wat? Of deed hij het nog helemaal niet?
Ik hoorde van iemand dat je hem gewoon al eerder kon aansluiten, dat het niet uitmaakte. UPC zal het waarschijnlijk activeren al voor dat het officieel mag. Wie heeft hier ervaring mee? Ben wel benieuwd.
 
Er zijn al andere threads over dit onderwerp.  Het antwoord is voor de zoveelste keer dat het NIET MOGELIJK IS.

Gebruik eens de ZOEK functie van deze site.  Hij werkt prima.

https://ziggoforum.nl/posts/119166/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
HP Deskjet zei:
Er zijn al andere threads over dit onderwerp.  Het antwoord is voor de zoveelste keer dat het NIET MOGELIJK IS.

Gebruik eens de ZOEK functie van deze site.  Hij werkt prima.

Waarom is het niet mogelijk? UPC heeft toch al het netwerk vrij gegeven voor die nieuwe boxen?
 
Lees eens de andere thread.  Het antwoord staat erop en dat antwoord heb je al gelezen!
 
Dat ging alleen over het gebruiken van een andere code van een andere plaats...dusss
 
Welk deel van NIET MOGELIJK versta je nou niet?  Je weet dat het niet mogeliijk is wegens de gegevens die op je smartcard staan.  Het heet niet voor niets een SMARTcard. 

Volgens mij kan je ook niet goed lezen want mijn antwoord die op de andere thread staat luidt:

"Het antwoord op je vraag is nee.  De aansluitingsdatum staat op je smartcard ingeprogrameerd en het inloggen op een andere regiocode vóór je officële aansluitingsdatum is dus niet mogelijk."

Heb je het nu door of ben je echt dom?
 
Het lijk me dat de box nog niet doet, maar waarom probeer jij het zelf niet uit?
 
Gizmo255 zei:
Het lijk me dat de box nog niet doet, maar waarom probeer jij het zelf niet uit?

Mijn vraag was/is of iemand anders het hier al eens geprobeerd heeft, alvorens ik het ga doen. Zometeen gaat er wat fout en kan ik niet naar mijn oude box. Wil gewoon weten of iemand ervaringen hier mee heeft.
 
erwin969 zei:
Mijn vraag was/is of iemand anders het hier al eens geprobeerd heeft, alvorens ik het ga doen. Zometeen gaat er wat fout en kan ik niet naar mijn oude box. Wil gewoon weten of iemand ervaringen hier mee heeft.
Je moet gewoon een beetje geduld hebben. Zoals je zelf hebt gemeld mag jij de 24e je box aansluiten.
Kun je niet wachten dan gewoon proberen. Gaat er iets fout heb je het aan je eigen ongeduld te wijten.

PS
Topic opgeschoond.
 
Moeten we speciaal voor jouw alles gaan voorkauwen?? Je antwoord is net als 9 op de 10 andere ongeduldige vragen in topics van jouw, gewoon te vinden met de zoekfunctie van het forum! Gebruik die dan ook!

En ja, ik heb het geprobeerd. Code 112, werkte perfect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan