Mediabox of nog maar even niet...?
Hallo allemaal,
Ik zit nog op een Alles-in-1 Extra abonnement en overweeg een switch naar Connect Max. Resultaat zou een wat hogere snelheid zijn en het is een paar euro's goedkoper. Op dit moment gebruik in een (eigen) Humax 5200c decoder met een (Ziggo) Cisco modem, wifi op modem uitgeschakeld en via lan naar een Asus router die al het verdere (on)bedrade werk opknapt. Werkt uitstekend. Er is me verteld dat ik bij een switch naar Connect Max ook per se een ander modem moet gaan installeren om de hogere snelheid aan te kunnen. Dat zou dan geloof ik de Samsung TC 7210 worden. Daar wringt de schoen, ik aarzel nu om de switch te maken omdat ik hier in dit forum en ook elders alleen maar ellende-verhalen lees over de firmware van dit modem. Kan iemand mij adviseren om nog maar even te wachten of zijn de klachten beperkt? Roept u maar.
Dank en groet,
Hans
Hallo allemaal,
Ik zit nog op een Alles-in-1 Extra abonnement en overweeg een switch naar Connect Max. Resultaat zou een wat hogere snelheid zijn en het is een paar euro's goedkoper. Op dit moment gebruik in een (eigen) Humax 5200c decoder met een (Ziggo) Cisco modem, wifi op modem uitgeschakeld en via lan naar een Asus router die al het verdere (on)bedrade werk opknapt. Werkt uitstekend. Er is me verteld dat ik bij een switch naar Connect Max ook per se een ander modem moet gaan installeren om de hogere snelheid aan te kunnen. Dat zou dan geloof ik de Samsung TC 7210 worden. Daar wringt de schoen, ik aarzel nu om de switch te maken omdat ik hier in dit forum en ook elders alleen maar ellende-verhalen lees over de firmware van dit modem. Kan iemand mij adviseren om nog maar even te wachten of zijn de klachten beperkt? Roept u maar.
Dank en groet,
Hans
Laatst bewerkt door een moderator: