H
hartje
Hallo allemaal,
Sinds enige tijd springt de media box op standby en zag nu dat er een berichtje op het scherm komt dat je op OK van de afstbd moet drukken.
Hebben hier meer mensen last van?
Vind het eigenlijk van de zotte dat dit zomaar even gebeurt als UPC dit ingebakken heeft.
Even de film terug kijken is er niet meer bij..
Opnemen is ook al geen oplossing, omdat je het einde mist.. baal hier best wel van gezien ze me laten geloven dat ik alles kan met de mediabox... even zelf o.a. terug spoelen als je even weg bent!! NIET DUS
Heb nu toch echt wel een beetje de balen in met wat zij beloven en wat absoluut niet werkt.
Punten.
- Opnemen via hun programma met de media box. Dit werkt voor geen meter!! tijden kloppen van geen kant!!
- Terug kijken als je even iets mist. Dit werkt ook voor geen meter!! als je terugkomt staat dat ding op standby, zomaar! zijn ze gek geworden om te bepalen dat we maar een bepaalde tijd mogen kijken??
- Wanner je automatisch alle uitzendingen wilt opnemen mist je enkele minuten!! dus dag met het einde van de film!
- Ondemand hapert, leuke uitzendingen voor de kinderen blijven hangen, je kan de film dus niet bekijken.
Ga me nu afvragen of ik de enige ben en waar ik me nu aan begin te storen!
Ze beloven van alles en komen nog geen 10%^waar met wat ze beloven
- Ondemand veel kijk plezier - mijn mening: niet dus! want de leuke filmpje zijn er niet meer of is niet beschikbaar!
- Even stukje terug draaien als je even een paar minuten geen tijd hebt... - mijn mening: mediabox pleuren ze gewoon op standby! hier is helemaal geen sprake van even terug zien als je even weg bent!!!!!
- HD TV, hahaha, als ik naar HD TV wil kijken, dan heb ik storing, dus zap over naar normaal en heb gelukkig en met goddank beeld zonder storing. en als dat hapert kan ik nog terug naar het ruis beeld van UPC via coax analoog
Is niet negatief bedoeld maar zit toch met deze ongemakken, en alleen omdat ik van mening ben dat ze de prijs omhoog voeren zonder eens te denken aan kwaliteit en dat ze bijna een monopolie positie hebben.
Maarja zal wel de 0,001% zijn die dit ondervindt.
Groeten van het Hartje van Almere
Sinds enige tijd springt de media box op standby en zag nu dat er een berichtje op het scherm komt dat je op OK van de afstbd moet drukken.
Hebben hier meer mensen last van?
Vind het eigenlijk van de zotte dat dit zomaar even gebeurt als UPC dit ingebakken heeft.
Even de film terug kijken is er niet meer bij..

Opnemen is ook al geen oplossing, omdat je het einde mist.. baal hier best wel van gezien ze me laten geloven dat ik alles kan met de mediabox... even zelf o.a. terug spoelen als je even weg bent!! NIET DUS
Heb nu toch echt wel een beetje de balen in met wat zij beloven en wat absoluut niet werkt.
Punten.
- Opnemen via hun programma met de media box. Dit werkt voor geen meter!! tijden kloppen van geen kant!!
- Terug kijken als je even iets mist. Dit werkt ook voor geen meter!! als je terugkomt staat dat ding op standby, zomaar! zijn ze gek geworden om te bepalen dat we maar een bepaalde tijd mogen kijken??
- Wanner je automatisch alle uitzendingen wilt opnemen mist je enkele minuten!! dus dag met het einde van de film!

- Ondemand hapert, leuke uitzendingen voor de kinderen blijven hangen, je kan de film dus niet bekijken.
Ga me nu afvragen of ik de enige ben en waar ik me nu aan begin te storen!
Ze beloven van alles en komen nog geen 10%^waar met wat ze beloven
- Ondemand veel kijk plezier - mijn mening: niet dus! want de leuke filmpje zijn er niet meer of is niet beschikbaar!
- Even stukje terug draaien als je even een paar minuten geen tijd hebt... - mijn mening: mediabox pleuren ze gewoon op standby! hier is helemaal geen sprake van even terug zien als je even weg bent!!!!!
- HD TV, hahaha, als ik naar HD TV wil kijken, dan heb ik storing, dus zap over naar normaal en heb gelukkig en met goddank beeld zonder storing. en als dat hapert kan ik nog terug naar het ruis beeld van UPC via coax analoog
Is niet negatief bedoeld maar zit toch met deze ongemakken, en alleen omdat ik van mening ben dat ze de prijs omhoog voeren zonder eens te denken aan kwaliteit en dat ze bijna een monopolie positie hebben.
Maarja zal wel de 0,001% zijn die dit ondervindt.
Groeten van het Hartje van Almere

energie stand heb ik gevonden en op UIT gezet.
dat is wat ik wel begrijp.