S
SRHoutstra
Hallo, wij hebben sinds maandag de Horizon Box.
Na wat spelen en uitzoeken is het gelukt om alles goed werkend te krijgen.
Internet, bellen, wifi..alles werkt goed en naar behoren.
ik ben nu aan de stoei met mijn thuisnetwerk, dwz bestanden delen via mijn PC. Hiervoor maak ik gebruik van Twonky, gedownload via 'MIJN UPC"
Dat werkt nu ook uiteindelijk na wat instellingen aangepast te moeten hebben in mijn Eset Firewall.
1) Wat mij opvalt is dat wanneer ik een .AVI af wil spelen met externe subs (dus een .SRT) ik dan via OK knop in een menu kan komen om de ondertiteling aan of uit te zetten. De letters van de ondertiteling zijn erg erg ERG klein en weet niet waar of hoe ik deze groter kan maken.
2) Indien ik een .MKV bestand wil afspelen met ingebakken subs worden deze niet getoond en ik kan niet via OK in het menu kan komen om de subs aan of uit te zetten.. Naar mijn mening moet dat ook niet nodig zijn met ingebakken subs maar ze worden niet getoond. Hoe kan ik deze wel laten tonen??
3) Hoe speel ik een DVD bestand af via de Horizon box? Ik zie de map inhoud, video_ts met daarin de DVD bestanden (echter zonder de extensies zoals .BUP, .IFO, .VOB).
Wil ik de DVD bekijken moet ik de .VOB bestanden een voor een afspelen...en heb ook geen ondertiteling....
Is er een mogelijkheid om een DVD gewoon af te spelen zoals via VLC player oid??
Gr Siem
Na wat spelen en uitzoeken is het gelukt om alles goed werkend te krijgen.
Internet, bellen, wifi..alles werkt goed en naar behoren.
ik ben nu aan de stoei met mijn thuisnetwerk, dwz bestanden delen via mijn PC. Hiervoor maak ik gebruik van Twonky, gedownload via 'MIJN UPC"
Dat werkt nu ook uiteindelijk na wat instellingen aangepast te moeten hebben in mijn Eset Firewall.
1) Wat mij opvalt is dat wanneer ik een .AVI af wil spelen met externe subs (dus een .SRT) ik dan via OK knop in een menu kan komen om de ondertiteling aan of uit te zetten. De letters van de ondertiteling zijn erg erg ERG klein en weet niet waar of hoe ik deze groter kan maken.
2) Indien ik een .MKV bestand wil afspelen met ingebakken subs worden deze niet getoond en ik kan niet via OK in het menu kan komen om de subs aan of uit te zetten.. Naar mijn mening moet dat ook niet nodig zijn met ingebakken subs maar ze worden niet getoond. Hoe kan ik deze wel laten tonen??
3) Hoe speel ik een DVD bestand af via de Horizon box? Ik zie de map inhoud, video_ts met daarin de DVD bestanden (echter zonder de extensies zoals .BUP, .IFO, .VOB).
Wil ik de DVD bekijken moet ik de .VOB bestanden een voor een afspelen...en heb ook geen ondertiteling....
Is er een mogelijkheid om een DVD gewoon af te spelen zoals via VLC player oid??
Gr Siem

