B
Bullet NL
Weet iemand hoeveel digitale kanalen Ziggo kwijt kan op het Digitale netwerk? In de analoge band (standaard coax signaal) kan je een maximaal aantal kanalen kwijt.
Nu steeds meer mensen digitale tv hebben, Ziggo er op dit moment +/- 150 stuks doorgeeft. vraag ik me af wat er gaat gebeuren als we steeds meer HD-Zenders krijgen. Kunnen deze allemaal een plekje krijgen.
Of krijgen we ook hier op een gegeven moment een situatie dat er geen (hd-) kanalen meer toegevoegt kunnen worden?
Dit gezien het feit dat er steeds meer HD-kanalen komen, BCC, VRT, ARD, + onze eigen nederlandse zenders, NL 1, 2, 3 en de RTL en SBS zenders..
m.a.w. kunnen de 999 kanalen van mijn samsung hd ontvanger helemaal vol gezet worden? (als je het zou moeten willen is het tweede ;-))
Nu steeds meer mensen digitale tv hebben, Ziggo er op dit moment +/- 150 stuks doorgeeft. vraag ik me af wat er gaat gebeuren als we steeds meer HD-Zenders krijgen. Kunnen deze allemaal een plekje krijgen.
Of krijgen we ook hier op een gegeven moment een situatie dat er geen (hd-) kanalen meer toegevoegt kunnen worden?
Dit gezien het feit dat er steeds meer HD-kanalen komen, BCC, VRT, ARD, + onze eigen nederlandse zenders, NL 1, 2, 3 en de RTL en SBS zenders..
m.a.w. kunnen de 999 kanalen van mijn samsung hd ontvanger helemaal vol gezet worden? (als je het zou moeten willen is het tweede ;-))