Als ik een nieuwe map aanmaak voor bijvoorbeeld het mediaonderdeel “Foto’s” verschijnt deze als submap in de map “My Video”.
Kijk ik naar de mapstructuur zoals die in het gedeelte “Externe site” van het programma ‘FileZilla’ wordt weergegeven twijfel ik of de getoonde mapstructuur wel juist is.
In eerste instantie, na verbinding met de Humax 5200C, ziet de mapstructuur er als volgt uit:
- Map met een vraagteken \+ Media
Als de map “Media” geopend wordt:
- Map met een vraagteken \+ Media \ My Video
Na openen map “My Video”:
- Map met een vraagteken\ + Media \ My Video met aan de map met het vraagteken de structuur
- Map ‘mnt’\‘hd2’\+My Video
Open ik vervolgens de map ‘MyVideo’ dan verschijnen de door mij nieuw aangemaakte mappen ‘Foto’s’ en ‘Muziek’
Het lukt mij ook om in laatst genoemde mappen weer submappen te maken.
(Misschien een wat lastig overzicht. Een screenshot van FileZilla zou misschien beter zijn. Ik weet niet of dat hier op dit forum ook kan).
Nogmaals, als ik een nieuwe map aanmaak bij de mediaonderdelen ‘Foto’ en/of ‘Muziek’ verschijnt deze map steeds als submap in de map ‘MyVideo’. Dat lijkt mij niet juist en wat onlogisch.
Ik zie ook geen hoofdmap voor de mediaonderdelen ‘Foto’ of ‘Muziek’ voor zover die er zou moeten zijn?
Ziet de mapstructuur van de Humax 5200C er normaliter wel zo uit?
Kijk ik naar de mapstructuur zoals die in het gedeelte “Externe site” van het programma ‘FileZilla’ wordt weergegeven twijfel ik of de getoonde mapstructuur wel juist is.
In eerste instantie, na verbinding met de Humax 5200C, ziet de mapstructuur er als volgt uit:
- Map met een vraagteken \+ Media
Als de map “Media” geopend wordt:
- Map met een vraagteken \+ Media \ My Video
Na openen map “My Video”:
- Map met een vraagteken\ + Media \ My Video met aan de map met het vraagteken de structuur
- Map ‘mnt’\‘hd2’\+My Video
Open ik vervolgens de map ‘MyVideo’ dan verschijnen de door mij nieuw aangemaakte mappen ‘Foto’s’ en ‘Muziek’
Het lukt mij ook om in laatst genoemde mappen weer submappen te maken.
(Misschien een wat lastig overzicht. Een screenshot van FileZilla zou misschien beter zijn. Ik weet niet of dat hier op dit forum ook kan).
Nogmaals, als ik een nieuwe map aanmaak bij de mediaonderdelen ‘Foto’ en/of ‘Muziek’ verschijnt deze map steeds als submap in de map ‘MyVideo’. Dat lijkt mij niet juist en wat onlogisch.
Ik zie ook geen hoofdmap voor de mediaonderdelen ‘Foto’ of ‘Muziek’ voor zover die er zou moeten zijn?
Ziet de mapstructuur van de Humax 5200C er normaliter wel zo uit?
