• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mappen maken (in)box webmail?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ronwessels
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

ronwessels

Is het mogelijk meerdere submappen te maken in de inbox van webmail?
 
Ik heb dit ook wel eens geopperd bij de helpdesk. Het is echter niet mogelijk. De webbased mail van MK is heel erg basic uitgevoerd.
Een paar maanden wachte..... en wellicht heeft Ziggo webbased mail met veel meer leuke handigheidjes als submappen en het toepassen van filters.
 
mappen in ziggo mail

nieuwe submappen in webmail werkt wel

bovenin scherm staat Aanmaken, zelfs kan je bepalen waar je die map wil hebben
 
Hi!

nieuwe submappen in webmail werkt wel

bovenin scherm staat Aanmaken, zelfs kan je bepalen waar je die map wil hebben

In die van Multikabel? Zou ik knap vinden...

Na migratie van de mailsystemen, is die functionaliteit gelijk voor iedereen en kunnen ook de klanten in ex-Multikabel gebied mappen in de webmail aanmaken.

Bye,
Raymond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan