• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mailtjes verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een I-pad waar ik e-mails ontvangen, dit zijn dezelfde e-mails dan op mijn computer. als ik dan een e-mail verwijderd op mijn computer, dan verdwijnen alle e-mails ineens van mijn I-pad. Wie kan mij daar bij helpen.
 
ik heb een I-pad waar ik e-mails ontvangen, dit zijn dezelfde e-mails dan op mijn computer. als ik dan een e-mail verwijderd op mijn computer, dan verdwijnen alle e-mails ineens van mijn I-pad. Wie kan mij daar bij helpen.

Je moet zowel op je computer als op je ipad je mail account aanmaken als IMAP account en niet als POP3. Op je computer staat de instelling vermoedelijk nu zo dat de mails van de server verwijderd worden door je computer zodra hij ze binnen heeft gehaald, dat is standaard normaal gedrag bij POP3. Met IMAP blijft de mail op de server staan en kan je ipad ze dus ook nog ophalen.

Zie de uitleg van de instellingen op de Ziggo website hier:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan