mailprobleem DTV-inbox

xptje

Forum Gebruiker
Berichten
125
Gisteren is bij ons een nieuwe STC geplaatst, omdat onze mail niet meer binnen kwam via DTV en de knop "< vorige" maar steeds in beeld was. De mails via verzonden en opgeslagen waren wel gewoon te zien. Wij hebben dit eerder al eens gehad en ik vroeg mij af of er meerdere abonnees zijn die dit weleens mee hebben gemaakt en weten waardoor dit komt. Wij hebben ook een Chello Plus abonnement en gebruiken onze Chellomail zowel op de pc als via DTV. Wij hebben dit als IMAP ingesteld, ook via Outlook Express, zodat wij dezelfde mail overal in de map "sent" ("verzonden" via DTV) en "saved" ("opgeslagen" bij DTV) kunnen zien.

De helpdesk wist geen andere oplossing dan een nieuwe STC plaatsen, maar er moet toch een andere oplossing zijn, zou je zo zeggen. Bovendien zou bovenstaande geen invloed mogen hebben op het vastlopen van de inbox van DTV. Overigens worden dezelfde mappen gebruikt als DTV-Chellomail gebruikt. Ook webmail werkt via dezelfde IMAP-server. Iemand enig idee?

Gr. Olav
 

René

Moderator
Berichten
9.440
Internet
  1. T-Mobile
Ligt volgens mij niet aan de settopbox hoor, want ik heb dat ook.
Als ik naar mail ga dan zijn er geen berichten, klik je op "< vorige" dan komen ze te voorschijn!
 
Topicstarter
Topicstarter
X

xptje

Forum Gebruiker
Berichten
125
ja, de berichten horen idd te voorschijn te komen als je op "< vorige" drukt. normaal gezien werkt dat ook bij ons, maar het probleem is dat dit nu de tweede keer was, sinds wij DTV hebben, dat die knop "< vorige" in beeld bleef, tegelijk met "geen berichten" onderaan in beeld en je kon drukken wat je wilde, maar er verscheen geen andere pagina met mail. Terwijl die mail er wel was, want dat zien we via de pc op hetzelfde chello-adres...de storingsdienst wist geen andere oplossing dan de STC omruilen. Maar ja, als dat weer een keer gebeurt...zo blijf je aan de gang...ach ja, mail kan via pc gelezen worden. Maar het hoort natuurlijk ook via DTV goed te werken.
 
Topicstarter
Topicstarter
X

xptje

Forum Gebruiker
Berichten
125
ja, idd...de beroemde truc van de stekker erin en eruit kent bijna elke DTV-abonnee denk ik ondertussen wel ;) is volgens mij ook de eerste tip die de helpdesk geeft bij problemen. Ook op de pc even de account eruit gehaald, zodat DTV-mail even "het rijk alleen zou hebben" bij het binnenhalen van de Chellomail. Niets hielp, daarom is de STC geswapt...maar blijft toch vreemd dat voor zoiets geen andere oplossing is. Of toch?
 
Bovenaan