R
Rita
Hallo allemaal,
Al zo`n 2 weken heb ik problemen met het mailen naar een planetadres.
`s morgens gaat het goed, en dan begint het, mails komen niet aan, of pas in de nacht er op.
Aangezien ik veel mail met dat adres is dat behoorlijk irritant.
Misschien dat jullie enig idee hebben wat er mis is?
groetjes,
Rita
Al zo`n 2 weken heb ik problemen met het mailen naar een planetadres.
`s morgens gaat het goed, en dan begint het, mails komen niet aan, of pas in de nacht er op.
Aangezien ik veel mail met dat adres is dat behoorlijk irritant.
Misschien dat jullie enig idee hebben wat er mis is?
groetjes,
Rita



