Ik vraag me af, waarom er een mailbox in de ontvanger zit, als Ziggo er toch geen gebruik van maakt.
Ik heb deze vraag ooit eens naar @Home gestuurd en kreeg als antwoord, Dat ze er zeker wat mee zouden doen.
Het zou toch fijn zijn als er iets veranderd, zenderwijziging of een andere belangrijke melding is, ons dit via de mailbox gemeldt word.
Neem nu de aanstaande zenderwijziging. Het zou nu al via de mailbox, aan de gebruikers gemeld moeten zijn.
Nu wordt het via de post toegestuurd. Kijk eens wat dit kost.
Als ze het via de mailbox melden, kost dit alleen een beetje moeite.
Ik heb deze vraag ooit eens naar @Home gestuurd en kreeg als antwoord, Dat ze er zeker wat mee zouden doen.
Het zou toch fijn zijn als er iets veranderd, zenderwijziging of een andere belangrijke melding is, ons dit via de mailbox gemeldt word.
Neem nu de aanstaande zenderwijziging. Het zou nu al via de mailbox, aan de gebruikers gemeld moeten zijn.
Nu wordt het via de post toegestuurd. Kijk eens wat dit kost.
Als ze het via de mailbox melden, kost dit alleen een beetje moeite.