Sjoop1985
Forum Gebruiker
- Berichten
- 129
Ik heb tot op heden mijn mailadres onder de account van mijn ouders ondergebracht. Vanwege een verhuizing heb ik nu zelf Ziggo Alles in Eén op mijn eigen adres.
Vandaag heb ik voor dit nieuwe abonnement mijn modem geactiveerd. Vooraf mijn e-mailadres uit de account van mijn ouders verwijderd. Tijdens het verwijderen geeft Ziggo nergens aan dat ze het adres gereserveerd houden, maar ze doen dit blijkbaar wel (zoals de meeste internet providers dit doen).
Tijdens het activeren van mijn modem, was ik dus niet in staat om dat mail-adres te activeren, noch 1 van de aliassen ervan. Hoewel in eerste instantie aangegeven wordt dat het adres beschikbaar is, loopt de laatste stap van de activiatie hier toch op mis.
Ik was daarom genoodzaakt een ander, omslachtig mailadres te activeren als hoofdmailadres. Uiteindelijk heb ik mijn bestaande mailadres maar weer hersteld onder de account van mijn ouders.
Is er een mogelijkheid om dit e-mailadres te muteren van de account van mijn ouders naar mijn eigen account? Uiteraard zonder het adres 3 maanden kwijt te zijn!
Vandaag heb ik voor dit nieuwe abonnement mijn modem geactiveerd. Vooraf mijn e-mailadres uit de account van mijn ouders verwijderd. Tijdens het verwijderen geeft Ziggo nergens aan dat ze het adres gereserveerd houden, maar ze doen dit blijkbaar wel (zoals de meeste internet providers dit doen).
Tijdens het activeren van mijn modem, was ik dus niet in staat om dat mail-adres te activeren, noch 1 van de aliassen ervan. Hoewel in eerste instantie aangegeven wordt dat het adres beschikbaar is, loopt de laatste stap van de activiatie hier toch op mis.
Ik was daarom genoodzaakt een ander, omslachtig mailadres te activeren als hoofdmailadres. Uiteindelijk heb ik mijn bestaande mailadres maar weer hersteld onder de account van mijn ouders.
Is er een mogelijkheid om dit e-mailadres te muteren van de account van mijn ouders naar mijn eigen account? Uiteraard zonder het adres 3 maanden kwijt te zijn!