T
tonnie1963
Beste forum gebruikers,
Ik heb een vreemd probleem.
Mijn schoonvader heeft een Ziggo mail account en kan wel mail versturen, maar geen mail ontvangen.
Via outlook 2010 kan hij gewoon een mail versturen, zonder foutmelding, en deze mail komt ook aan bij de ontvanger. Echter, als deze ontvanger deze mail beantwoord, komt dit antwoord niet aan.
Ook bij inloggen op de webmailserver is hier geen bericht in de in-box. Verstuurde mail via de webmailserver komt ook gewoon aan, maar een antwoord op die mail komt weer niet aan.
Het geheel verloopt zonder een enkele foutmelding. Outlook 2010 is (volgens mij) goed geconfigureerd en geeft ook geen foutmelding (bij verzenden/ontvangen voltooid hij beide taken zonder problemen).
Kan mij iemand helpen met dit vreemde probleem?
Alvast dank.
Ik heb een vreemd probleem.
Mijn schoonvader heeft een Ziggo mail account en kan wel mail versturen, maar geen mail ontvangen.
Via outlook 2010 kan hij gewoon een mail versturen, zonder foutmelding, en deze mail komt ook aan bij de ontvanger. Echter, als deze ontvanger deze mail beantwoord, komt dit antwoord niet aan.
Ook bij inloggen op de webmailserver is hier geen bericht in de in-box. Verstuurde mail via de webmailserver komt ook gewoon aan, maar een antwoord op die mail komt weer niet aan.
Het geheel verloopt zonder een enkele foutmelding. Outlook 2010 is (volgens mij) goed geconfigureerd en geeft ook geen foutmelding (bij verzenden/ontvangen voltooid hij beide taken zonder problemen).
Kan mij iemand helpen met dit vreemde probleem?
Alvast dank.