M
mDieli
Beste mede-gebruikers,
Ik ben een aantal dagen geleden terug gekomen van vakantie. (4 weken weg geweest)
1 Van de 1e dingen dat me opviel was dat mijn IP was veranderd in die tijd. geen probleem dacht ik. Ik t internet op, mail ophalen, ook geen enkel probleem. Dus ik wil reageren op emails die mij gestuurd waren. Dit ging dus totaal niet! De volgende foutmelding kreeg ik van Outlook Express:
An unknown error has occurred. Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: SMTP, Server Response: '421 amsfep16-int.chello.nl connection refused from [**.***.***.***]', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 421, Error Number: 0x800CCC67
Klote dus. Ik heb een PC met WinXP en een Sitecom router (DC-202)
Voor ik op vakantie ging had ik geen problemen. Is dus in 1x ontstaan. Heb verder in de router de instellingen bekeken en volgens mij staat alles goed. Ook bij mijn AV (Norton) staat alles goed.
Ik heb dus geen enkel idee waardoor t komt. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is
T verwijderen van de Accounts bij Outlook en opnieuw aanmaken had geen suc6. Volgens Chello stond ik niet geblokkeerd en ik mocht t verder zelf uitzoeken.
Alvast bedankt voor de hulp,
Mark
Ik ben een aantal dagen geleden terug gekomen van vakantie. (4 weken weg geweest)
1 Van de 1e dingen dat me opviel was dat mijn IP was veranderd in die tijd. geen probleem dacht ik. Ik t internet op, mail ophalen, ook geen enkel probleem. Dus ik wil reageren op emails die mij gestuurd waren. Dit ging dus totaal niet! De volgende foutmelding kreeg ik van Outlook Express:
An unknown error has occurred. Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: SMTP, Server Response: '421 amsfep16-int.chello.nl connection refused from [**.***.***.***]', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 421, Error Number: 0x800CCC67
Klote dus. Ik heb een PC met WinXP en een Sitecom router (DC-202)
Voor ik op vakantie ging had ik geen problemen. Is dus in 1x ontstaan. Heb verder in de router de instellingen bekeken en volgens mij staat alles goed. Ook bij mijn AV (Norton) staat alles goed.
Ik heb dus geen enkel idee waardoor t komt. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is

Alvast bedankt voor de hulp,
Mark