Mail verzenden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Eef1967

Mail blijft in postvak uit staan...
Niks veranderd in de instellingen. Hoe kan ik dit verhelpen?
Er is een onbekende fout opgetreden.

Onderwerp ....
Serverfout: 421
Reactie van server: 421 Cannot connect to SMTP server 212.54.34.9 (212.54.34.9:25), NB connect error 1460
Server: 'smtp.Ziggo.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC67
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee
 
ook problemen met verzenden e-mail

Hallo,
Voor 2 verschillende adressen heb ik hetzelfde probleem.
1x een pc met Win8 en 1x Win 7.
Alle instellingen staan correct (zoals vermeld op site ziggo; incl SSL beveiliging).
E-mail komt wel binnen maar e-mails worden niet verzonden.
Ook dezelfde foutmelding.

In eerste instantie had ik de win8 machine onderhanden gehad. Meneer van Ziggo helpdesk meldde mij dat het aan Win8 zou liggen. Hij stuurde mij door naar een 020-nummer van Microsoft.
Een week later kwam ik op een ander adres met exact hetzelfde probleem.
Dit keer een Win7 machine.
Hiermee maakt 1200 van Ziggo zich niet geloofwaardig en heb ik nog geen oplossing.....:sad:
 
Ziggo geeft tegenwoordig andere instellingen, maar de gebruikte instellingen zouden ook nog steeds moeten werken.

Poort 25 werkt alleen als je vanuit het Ziggo netwerk verzend en niet als je per ongeluk op een 4G netwerk zit.
Ik zou ze wel aanpassen aan de nieuwe, geadviseerde instellingen omdat daar andere voordelen aan zitten, maar verwacht niet dat dat het probleem gaat oplossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan