J
jobo182
ik weet niet of ik in het juiste topic zit, want ik zit bij @home,
de sites van home zijn nl niet te bereiken,
mijn probleem is, dat ik in OE6 geen mail met een afbeelding meer kan versturen, er verschijnt dan nl de melding:
Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp 'test', Account: 'jobo48', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 Dit bericht
bericht is ongewenste email en wordt niet verzonden. (201)', Poort: 25,
Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC69
dit probleem speelt al een hele tijd ! Heb ook de support van home toendertijd hierover een mail gestuurd, maar geen reactie ontvangen;
als ik met Windows Mail (Vista) via de andere pc dezelfde mail verstuur, word die wel verzonden, dus daar speelt dat probleem niet;
Hoe kan dit en hoe zou dit op te lossen zijn ?
gr, jobo
de sites van home zijn nl niet te bereiken,
mijn probleem is, dat ik in OE6 geen mail met een afbeelding meer kan versturen, er verschijnt dan nl de melding:
Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp 'test', Account: 'jobo48', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 Dit bericht
bericht is ongewenste email en wordt niet verzonden. (201)', Poort: 25,
Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC69
dit probleem speelt al een hele tijd ! Heb ook de support van home toendertijd hierover een mail gestuurd, maar geen reactie ontvangen;
als ik met Windows Mail (Vista) via de andere pc dezelfde mail verstuur, word die wel verzonden, dus daar speelt dat probleem niet;
Hoe kan dit en hoe zou dit op te lossen zijn ?
gr, jobo