A
Almer
Als trotse gebruikers van de mail relay functie van MK wil ik mijn modem resetten omdat ik denk dat daardoor mijn snelheid van het internet omhoog gaat (heb X-Lerate, maar download maar 180KB/ps)
Gevolg hiervan is hoogstwaarschijnlijk dat mijn ip-adres zal wijzigen. Neemt de mailrelayserver van MK dat nieuwe adres direct mee? Of moet ik hier zelf ook actie voor ondernemen?
Tevens ontvang ik op de mailadressen die via de relay van MK lopen veel spam. Los ik dit op door de SPAMfilter op de service page aan te zetten?
Gevolg hiervan is hoogstwaarschijnlijk dat mijn ip-adres zal wijzigen. Neemt de mailrelayserver van MK dat nieuwe adres direct mee? Of moet ik hier zelf ook actie voor ondernemen?
Tevens ontvang ik op de mailadressen die via de relay van MK lopen veel spam. Los ik dit op door de SPAMfilter op de service page aan te zetten?