• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

mail probleem met @home.nl en @ziggo.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

berthie

Ik wil een nieuw email adres aanmaken, hij krijgt nu de naam *****@zigo.nl de overig 3 die ik heb zijn met de naam *****@home.nl.
Het probleem is nu dat ik het mail adres niet kan activeren in outlouk express, hij blijft steeds om het password vragen. Wie heeft ook de problemen ervaren met @home.nl en @ziggo.nl en hoe zijn deze opgelost.
 
Inloggen met je gehele E-mailadres als wachtwoord anders kan het wel eens mis gaan. Probeer ook eens i.p.v. Outlook-Express Thunderbird als E-mail-cliënt. Dit programma kan je namelijk ook meenemen als je van XPO overstapt op een nieuwere versie van Windows.
 
Ook dit werkt niet met outlook express.
 
Heb je dan wel via Mijn Ziggo het nieuwe adres aangemaakt ?

Maar weer eens het bekende plaatje Instelling binnenkomend op Thunderbird geconfigureerd, maar op OE is het praktisch hetzelfde:
capture04032010162029.jpg


Op nieuwe berichten controleren laat ik in dit geval via Mailwasher checken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan