emiliovisser
Forum Gebruiker
- Berichten
- 164
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Sinds enkele dagen heb ik problemen met het contact liggen met de Ziggo mailserver met mijn Nokia Lumia 800.(Windows Phone 7.X)
Hij blijft hangen bij het synchroniseren.. (Verzenden en ontvangen van mails wil dus niet).
Andere mail accounts zoals van Gmail en Hotmail werken wel gewoon.
Heb het ziggo mailaccount (POP, beveiligd) verwijderd en opnieuw ingesteld via https://toestelhulp.ziggo.nl/ voor de Lumia 800.
Tevens heb ik andere instellingen geprobeerd. Ook IMAP Beveiligd geprobeerd.
Uiteraard werkt het mailaccount wel gewoon op de pc. Via outlook of webmail.
Het probleem speelt sinds woensdag 29 oktober 2014.
Zie ook mijn topic op de Ziggo Community; https://community.ziggo.nl/mobiele-telefonie-21/nokia-lumia-ziggo-mail-992
Zoals je daar kunt lezen zijn er al een paar gebruikers met hetzelfde probleem.
Heeft Ziggo misschien iets veranderd met de mailserver instellingen voor Lumia toestellen?
Zijn er meer Lumia gebruikers met deze problemen?
Hopelijk dat iemand een oplossing heeft.
Hij blijft hangen bij het synchroniseren.. (Verzenden en ontvangen van mails wil dus niet).
Andere mail accounts zoals van Gmail en Hotmail werken wel gewoon.
Heb het ziggo mailaccount (POP, beveiligd) verwijderd en opnieuw ingesteld via https://toestelhulp.ziggo.nl/ voor de Lumia 800.
Tevens heb ik andere instellingen geprobeerd. Ook IMAP Beveiligd geprobeerd.
Uiteraard werkt het mailaccount wel gewoon op de pc. Via outlook of webmail.
Het probleem speelt sinds woensdag 29 oktober 2014.
Zie ook mijn topic op de Ziggo Community; https://community.ziggo.nl/mobiele-telefonie-21/nokia-lumia-ziggo-mail-992
Zoals je daar kunt lezen zijn er al een paar gebruikers met hetzelfde probleem.
Heeft Ziggo misschien iets veranderd met de mailserver instellingen voor Lumia toestellen?
Zijn er meer Lumia gebruikers met deze problemen?
Hopelijk dat iemand een oplossing heeft.
Laatst bewerkt door een moderator: